پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس آخرین جزئیات ماجرای درگیری نماینده بیجار در مجلس با مامور نیروی انتظامی را تشریح کرد.

شعار سال: بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به درگیری حمدالله کریمی و مامور نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد، اظهار داشت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بنده ماموریت داده تا این موضوع را بررسی کنم.

وی با بیان اینکه بعید است این پروندهبه دادگاه برود، افزود: قرار است جلسه‌ای با حضور سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی، مسئولان حقوقی و حمدالله کریمی نماینده بیجار در مجلس تشکیل و این مشکل حل و فصلشود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه هر دو طرف درگیری مدعی هستند، لذا نظر رئیس مجلس این بود که برای اینکه دو طرف آسیب نبینند این موضوع به صورت کدخدامنشانه حل شود.

گفتنی است، حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اخیرا با یکی از ماموران نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد تهران درگیر شده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جهان نیوز ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:543590، www.jahannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین