پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: خبرنگاران باید شان مجلس را رعایت کنند. نماینده‌ای ۱۰ ساعت در راه بوده و پس از تاخیر فراوان در فرودگاه صبح زود به مجلس رسیده و از بی‌خوابی تلو تلو می‌خورد. بنابراین انتظارمان این است که رعایت کنند.

شعارسال: عزت‌الله یوسفیان‌ملا در جریان نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری در واکنش به حواشی ایجاد شده در مورد انتشار تصاویری از نمایندگان مجلس و در حمایت از تلاش برخی نمایندگان برای اعمال محدودیت در مسیر کار عکاسان پارلمانی یادآور شد: خبرنگاران باید شأن مجلس را رعایت کنند، خبرنگارانی که به مجلس می‌آیند باید بر نحوه انجام وظیفه نمایندگان نظارت کنند.

وی با اشاره به اظهارنظر یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر لزوم رعایت شان مجلس از سوی نمایندگان تاکید کرد: این خبرنگاران هستند که باید شان مجلس را رعایت کنند. نماینده‌ای ۱۰ ساعت در راه بوده و پس از تاخیر فراوان در فرودگاه صبح زود به مجلس رسیده و از بی‌خوابی تلو تلو می‌خورد. بنابراین انتظارمان این است که رعایت کنند.

یوسفیان‌ملا با اشاره به نحوه پوشش تصویری جلسه هیئت دولت تصریح کرد:‌ هم اکنون در هیئت دولت سه دقیقه پایانی درها به روی خبرنگاران گشوده می‌شود البته خبرنگاران باید تشریف داشته باشند اما رعایت شان مجلس را بکنند و این جور نباشد که صحنه‌ای را شکار کنند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با ذکر مثالی نامتعارف اعلام کرد: ممکن است فردا به نماینده‌ای بگویند عکسی از رقیبت دارم و اگر در حوزه انتخابیه نشان داده شود چنین و چنان خواهد شد و انتظارمان این است که حرمت را حفظ کنند.

رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نسبت به انسداد درب شرقی مجلس نیز انتقاد کرد و گفت: آقایان می‌خواهند به دفاترشان رفت و آمد کنند و متاسفانه واقعا در رفت و آمد مشکل دارند که لازم است تمهیدی اندیشیده شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1396، کدخبر: 556986 ، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین