پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۸۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
نایب رییس نخست فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی ملاحظات روحانی در تشکیل کابینه، تاکید کرد که شعارهای رییس‌جمهوری درخصوص مسائلی همچون حصر و کنترل فضای امنیتی برخاسته از مطالبات مردم بود و گفت: فراکسیون امید درکنار حمایت جانانه از دولت، موظف به پاسداری از رای مردم است.

شعارسال: نایب رییس نخست فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی ملاحظات روحانی در تشکیل کابینه، تاکید کرد که شعارهای رییس‌جمهوری درخصوص مسائلی همچون حصر و کنترل فضای امنیتی برخاسته از مطالبات مردم بود و گفت: فراکسیون امید درکنار حمایت جانانه از دولت، موظف به پاسداری از رای مردم است.

محمدرضا تابش، با اشاره به تشکیل کابینه دوازدهم و اعطای رای اعتماد به ۱۶ نفر از ۱۷ وزیر پیشنهادی رییس‌جمهوری اعلام کرد: فراکسیون امید به نقاط ضعف و قوت وزرا واقف بوده و بسیاری از این مسائل به آقای روحانی منتقل شده بود اما درعین حال نگاهی واقع‌بینانه داشته و به محدودیت‌های پیش‌روی تشکیل کابینه نیز وقوف داشتیم.

* روحانی بنابر ملاحظات تشکیل کابینه، نسبت به چینش وزرا اقدام کرد

او با بیان این‌که اگر چهره‌های اصلاح‌طلب نیز قرار بود کابینه را بچینند، شاید ترکیب کلی و نسبت حضور افراد مختلف در کنار یکدیگر آن‌قدر متفاوت نبود، گفت: به هر حال رییس‌جمهوری بنابه ملاحظاتی که پیش‌روی تشکیل هر کابینه‌ای است، نسبت به چینش وزرای خود اقدام کرده است.

نماینده اصلاح‌طلب اردکان یزد در مجلس خاطرنشان کرد: با این حساب فراکسیون امید بنابر وظیفه اخلاقی و سیاسی خود و پیرو وعده‌هایی که برای حمایت از روحانی به مردم داده بود، پشتیبانی خود از دولت را همراه نقد موثر و سازنده در ادامه راه نیز انجام خواهیم داد.

* شعار روحانی درخصوص رفع حصر و کنترل فضای امنیتی مطالبه مردم است

نایب رییس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این‌که شعارهای انتخاباتی روحانی تبلور مطالبات مردم بود، یادآور شد: به هر حال روحانی وقتی در جریان انتخابات از رفع حصر، توسعه سیاسی، کنترل و کاهش سطح امنیتی بودن فضای سیاسی-اجتماعی صحبت می‌کرد، در واقع مطالبات مردم را که در ملاقات‌های خصوصی و از طریق مشاورانش به او منتقل شده بود، بیان می‌کرد.

* فراکسیون امید به‌عنوان چشمان بیدار ملت پیگیر مطالبات مردم است

تابش با تاکید بر این‌که فراکسیون امید وظیفه خود را به انجام رسانده و حال نوبت دولت است تا وعده‌هایش را عملی کند، گفت: فراکسیون امید کار را تمام کرد. کابینه مستقر شده و دولت می‌تواند در آرامش، و به پشتوانه حمایت و رای بالای مجلس کار خود را آغاز کند و ما نیز به‌عنوان چشمان بیدار ملت پیگیر مطالبات مردم هستیم و در عین حال که متحد رییس‌جمهوری و دولت هستیم، مراقب خواهیم بود که دولت دوازدهم بتواند کار خود را در عرصه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مطالبات و خواسته‌های مردم و آن‌چه منافع ملی را تامین می‌کند، عملی سازد.

* فراکسیون امید درکنار حمایت جانانه از دولت، موظف به پاسداری از رای مردم است

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با یادآوری ابزار نظارتی مجلس و فراکسیون امید یادآور شد: فراکسیون امید در حالی که از دولت حمایتی جانانه داشت، موظف به پاسداری از رای مردم است و در این مسیر طرح تذکر، سوال، تحقیق و تفحص و استیضاح حق نمایندگان است و در عین حال مراقبت می‌کنیم که حقوق نمایندگان به اغراض جناحی، قومی و منطقه‌ای آلوده نشود.

تابش در پایان تصریح کرد: فراکسیون امید کار خود را انجام داده و در ادامه راه نیز بر عهدی که در راستای تحقق وعده‌ها و مطالبات با مردم بسته‌ایم، پایبند خواهیم بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کارایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 4 شهریور 1396، کدخبر: 528000، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین