پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: صدور مجوز زیست محیطی تعداد ۲۰ عنوان طرح به استان اردبیل تفویض و واگذار شده که این امر سبب کاهش زمان پاسخگویی و تسریع در روند بررسی طرح‌ها شده است.

شعارسال: محمد خداپرست صبح امروز در کارگروه بررسی گزارش ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح احداث مخازن جدید انبار نفت اردبیل اظهار داشت: در دو سال اخیر از 51 عنوان طرح مشمول ارائه گزارش ارزیابی اثرات زیست محیطی، تصمیم گیری در زمینه صدور مجوز زیست محیطی تعداد 20 عنوان طرح به استان تفویض اختیار شده است که این امر باعث کاهش زمان پاسخگویی و تسریع در روند بررسی طرح‌ها شده است.

وی افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح احداث مجتمع بازیافت و استحصال انرژی از زباله شهری اردبیل و طرح احداث اکو کمپ توریستی تفریحی آذرگپز اشاره کرد که پس از سیر مراحل قانونی بررسی این طرح‌ها مجوز زیست محیطی آنها در استان صادر شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اشاره به روند بررسی گزارش مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح احداث چهار مخزن جدید انبار نفت بیان کرد: موضوع اجرای این طرح پس از طی مراحل بررسی کارشناسی و نیز بررسی و تائید در کارگروه ارزیابی استانی به کارگروه ماده 2 استانی ارجاع داده شد.

خداپرست گفت: با توجه به ضرورت اجرای طرح در منطقه به لحاظ استرتژیک، موضوع احداث چهار مخزن جدید انبار نفت اردبیل با اتخاذ تدابیر لازم زیست محیطی از جمله ضرورت نصب سیستم پایش آنلاین هوای محیطی، افزایش سطح فضای سبز و درختکاری محدوده اجرایی به میزان 25 درصد، مدیریت پایش آب‌های زیر زمینی و ارائه گزارش خود اظهاری پارامترهای آلاینده توسط مجری طرح و غیره مورد تصویب اعضای کارگروه قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل تصریح کرد: این کارگروه متشکل از رئیس برنامه و بودجه استان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل است که پس از بررسی‌های لازم در این زمینه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14شهریور1396، کدخبر: 1510853 : www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین