پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
معاون صنایع دستی ایلام گفت: ۱۰۰ کارگاه صنایع دستی در استان ایلام فعالیت دارند.

شعار سال: با همکاری حوزه تبلیغات و بازاریابی و بخش حمایت از تولید معاونت صنایع دستی ایلام این امر با مختصات طول و عرض جغرافیایی در حال انجام است و بخش عمده ای از کار طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه آمار و اطلاعات دقیق لازمه برنامه ریزی و دسترسی آسان برای نظارت و اجراست، گفت: در استان ایلام کارگاه های صنایع دستی دارای پراکندگی ویژه‌ای است که به تناسب خصوصیات صنایع دستی بر حسب مواد اولیه هر منطقه، هنر- صنعت خاص آن منطقه شکل گرفته است.

معاون اداره صنایع دستی ایلام با بیان اینکه در مجموع ۱۰۰ کارگاه در بیش از ۲۰ رشته صنایع دستی به فعالیت تولیدی اشتغال دارند، تاکید کرد: ضروری است به منظور دستیابی آسان و تحلیل کارشناسی دلایل تمرکز و افتراق کارگاه ها در جای جای استان چاره اندیشی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 19 شهریور 96، کدمطلب: ۶۲۳۶۷۷۸ ، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین