پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: سایت سوخت گیری فرودگاه این شهرستان با 80 درصد پیشرفت فیزیکی درحال تکمیل شدن است.

شعار سال: نبی بخش داودی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت سایت سوخت گیری فرودگاه ایرانشهر اظهار داشت: عملیات ساخت این پروژه با اختصاص 30 میلیارد ریال از سال 94 آغاز شده است.

وی ادامه داد: نبود جایگاه سوخت در فرودگاه ایرانشهر سبب شده هواپیماهای مقصد این شهرستان برای سوخت گیری در شهرهای زابل، بم و جیرفت فرود آیند که این امر موجب طولانی شدن زمان پرواز و افزایش قیمت بلیط شده است.

وی با تاکید بر توسعه باند فرودگاه گفت: هم اینک سه پرواز در هفته از تهران به ایرانشهر و بر عکس انجام می شود به طوری که هفت شهرستان جنوب استان از فرودگاه ایرانشهر استفاده می کنند.

فرماندار ایرانشهر افزود: پروازهای این شهرستان روزهای شنبه تهران - زابل - ایرانشهر، دوشنبه تهران - بم - ایرانشهر و پنجشنبه تهران - جیرفت - ایرانشهر برقرار است.

وی قیمت بلیط هر نفر را چهار میلیون و 580 هزار ریال از ایرانشهر به تهران ذکر کرد و گفت: این بهاء برای

ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب: 82661014 ، www. irna .ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین