پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان از بازدید بالغ بر 15 هزار و 220گردشگر خارجی از این استان با رشد پنج درصدی در سال جاری خبر داد.
شعارسال: رضا علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور مسافران داخلی و خارجی در گیلان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 27 میلیون نفر شب اقامت در گیلان داشتیم.

وی افزود: از تیر تا شهریور ماه جاری 20 میلیون نفر شب اقامت در گیلان داشتیم که با رشد اقامت مسافران و گردشگران مواجه بوده‌ایم.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه بازدید از نقاط مختلف گیلان با رشد زیاد همراه بوده است، تصریح کرد: بیشترین بازدید از قلعه‌رودخان، ماسوله و موزه میراث روستایی گیلان صورت گرفته است.

وی درباره ورود گردشگران خارجی به گیلان خاطرنشان کرد: امسال تاکنون بیش از 15 هزار و 220 نفر گردشگر خارجی از گیلان بازدید کردند.

علیزاده از رشد 5 درصدی حضور گردشگران از گیلان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: اماکن مختلف گیلان مورد بازدید گردشگران خارجی قرار گرفته است.

وی توجه به صنعت گردشگری را مهم دانست و خاطرنشان کرد: گیلان از استان‌های مهم گردشگری کشور است که هر ساله در ایام تعطیلات و غیر تعطیلات گردشگران زیادی را می‌پذیرد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان ورود بخش‌خصوصی در ایجاد هتل، مجتمع‌های گردشگری و... را موجب رونق گردشگری در استان دانست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین