پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۴۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه طرح‌های پژوهشی فناورانه در استان اردبیل حمایت مالی می‌شوند گفت: در سه سال اخیر ۲۷۳ نوزاد از طریق درمان ناباروری به دنیا آمده و شاخص امید به زندگی با اجرای طرح افزایش یافته است.

شعار سال: مهران اوچی اردبیلی صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: نقش جهاد دانشگاهی در برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا مشارکت با دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها را توسعه دهیم.

وی با تأکید بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی افزود: جهاد دانشگاهی استان اردبیل در زمینه کشاورزی، گیاهان دارویی، درمان ناباروری، گردشگری و توریسم سلامت، تهیه طرح ساماندهی مدیریت آب‌های معدنی و برخی حوزه‌های دیگر گام‌های مهمی را برداشته است.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان از اخذ مجوز درمان ناباروری و حرکت در مسیر سیاست‌های جمعیتی خبر داد و گفت: در سه سال اخیر 273 نوزاد از طریق درمان ناباروری به دنیا آمده و شاخص امید به زندگی با اجرای طرح افزایش یافته است.

اوچی ایجاد نمایندگی جهاد دانشگاهی در شهرستان مشگین‌شهر را اقدامی مهم دانست و بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری از ایده‌ها و طرح‌های پژوهشی فناورانه در سطح استان اردبیل حمایت مالی خواهد شد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای بی‌شمار و وجود دانشجویان و فارغ‌التحصیلان متعدد در رشته‌های متنوع تصریح کرد:ایجاد نمایندگی جهاد دانشگاهی در مشگین‌شهر امری مهم و ضروری بوده که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

میرعلی رحیمی‌زاد با اشاره به گردشگری بودن این شهرستان و حضور گردشگران داخلی و خارجی برگزاری دوره‌های تخصصی در راستای ارتقای سطح معلومات را مهم ارزیابی کرد و افزود: مسئولان ادارات باید در اختصاص زمین مناسب برای احداث ساختمان نمایندگی جهاد دانشگاهی اقدامات لازم را انجام دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 3 مهر 96، کد مطلب: 1529107: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین