پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۷۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
نماینده مردم بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی توان برای رفع آسیب های اجتماعی به یک نقطه توجه کرد لذا همه باید در این زمینه دست به دست هم بدهیم.

شعارسال: حبیب الله نیکزادی روز چهارشنبه در شورای فرهنگی اجتماعی استان کرمان - شهرستان ریگان - افزود: دولت را مردم برای رفع مشکلات انتخاب کرده اند و همه ما باید در مسیر اهداف دولت ها که در حقیقت اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است، حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسائل اجتماعی یک بسته است که به صورت فراحوزه ای باید به آن نگاه کرد گفت: یکی از موضوعاتی که شرق استان کرمان درگیر آن شد، موضوع زلزله بود که تالمات روحی بسیاری را به دنبال داشت که متاسفانه دولت ها با وجود تلاش برای توسعه زیرساخت ها و مسکن، برای رفع تالمات روحی مردم کاری نکردند.

وی با بیان اینکه ناامیدی و افسردگی در مردم شرق استان کرمان وجود دارد گفت: مردم این منطقه مردمی دیندار و معتقد بودند که توانستند غم از دست دادن عزیزانشان را تحمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی سازمان ها با وجود استفاده از امکانات بیت المال کار اساسی برای حل مشکلات روحی مردم شرق استان کرمان انجام نداده اند.

نیکزادی گفت: 80 درصد زندانیان در شرق استان کرمان جوان هستند که بخش زیادی از آنها به دلیل فقر به سمت این آسیب رفته اند و اینها مساله و آسیب است.

** توجه ویژه به پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ریگان

امام جمعه شهرستان ریگان نیز گفت: بخشی از کار پیشگیری از آسیب های اجتماعی بر عهده روحانیون است که در خطبه های نماز جمعه ریگان، به این موضوع توجه ویژه ای شده است.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه یکی از روحانیون ریگان 50 معتاد را ترک داده است خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال یکی از روحانیون گنبکی، پنج نفر را به مشغول به کار کرده است.

وی بر استفاده از ظرفیت نهادها و سازمان ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: فرماندار شهرستان ریگان کارهای خوبی را در این شهرستان انجام داده که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی گفت: در راستای احداث خانه های عالم و مصلای ریگان با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی افزود: 6 شهید گمنام در شهرستان ریگان دفن شده اند.

استاندار کرمان امروز در سفر یک روزه خود به شهرستان ریگان افتتاح مدارس عشایری، افتتاح مخزن و خط انتقال آب، بازدید از روند احداث بیمارستان ریگان و افتتاح سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور این شهرستان را در برنامه دارد.

علیرضا رزم حسینی ماهانه سفر به شهرستان های مختلف استان کرمان را دستور کار دارد.

ریگان در 285 کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 5مهر1396، کدخبر: 82679469: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین