پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۲۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
فرماندار شهرستان خلخال گفت: خدمت‌رسانی در مراکز درمان و سلامت روستایی باید بیشتر از گذشته افزایش پیدا کند.

شعار سال: فریدون بابایی، روز جمعه در بازدید از درمانگاه درمانی روستای خوجین شهرستان خلخال، اظهار کرد: رفع مشکلات درمانگاه‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و باید توجه ویژه‌ای به درمانگاه‌های بهداشتی و درمانی روستایی انجام شود.

وی با اشاره به رسیدگی مشکلات درمانگاه خوجین شهرستان خلخال، افزود: برطرف کردن مشکلات این درمانگاه بسیار حائز اهمیت بوده و برای برطرف سازی نیازهای این درمانگاه به ویژه مسیر ارتباطی متنهی به این درمانگاه قول مساعد داده می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال ادامه داد: دولت در بحش مسائل بهداشتی و سلامتی خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه می‌کند و خدمت‌رسانی در مراکز درمان و سلامت روستایی باید به شکل مناسبی و بیشتر از گذشته افزایش پیدا کند.

بابایی با اشاره به جمعیت بالای روستای خوجین، ادامه داد: برای رفع هر گونه دغدغه و مشکلات احتمالی باید خدمات بهداشتی و سلامتی به مردم این روستا در سریعترین زمان ممکن ارائه شود و در این خصوص همکاری لازم باید انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 مهر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۷۰۷۰۰۰۸۹۱، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین