پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۳۴۹۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
امکان ثبت نام در رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دارای ظرفیت فراهم شده است و متقاضیان می توانند از فردا، 10 مهرماه برای ثبت نام در این رشته ها اقدام کنند.

شعارسال: مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به درخواست بسیاری از متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مقطع کارشناسی پیوسته ثبت نام در تعدادی از رشته های واحدهای دانشگاهی خارج از استان تهران که ظرفیت این رشته در استان تکمیل شده، فراهم شد.

متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح فردا، دوشنبه 10 مهرماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
همچنین امکان ثبت نام در دیگر رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که تاکنون ظرفیت ثبت نام آنان تکمیل نشده است، ادامه دارد .
امکان ثبت نام در سایر رشته محل ها خارج از فهرست اعلام شده که ظرفیت ثبت نام آنان تکمیل شده در این نیمسال (مهرماه 96) فراهم نیست.
شرایط ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال دوم 97-96 اطلاع رسانی خواهد شد.
رشته حقوق در واحدهای ارومیه، رشت، خمینی شهر؛ رشته روانشناسی در واحدهای قم، خمینی شهر، خوراسگان (اصفهان)، رشت و کرج؛ رشته حسابداری در واحدهای کرج و خوراسگان (اصفهان)؛ رشته مهندسی پزشکی در واحدهای مشهد و رشت، رشته محل های مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد هستند که ظرفیت ثبت نام آنها افزایش یافته است.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 9 مهرماه 96، کد خبر:  82681820 ،www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین