پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۶۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: دوران دفاع مقدس اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نقطه عطف در تاریخ برجسته انقلاب اسلامی است.
شعارسال: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: دوران دفاع مقدس اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نقطه عطف در تاریخ برجسته انقلاب اسلامی است.

محمدصادق دوخایی ، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تحکیم، ثبات و سربلندی را برای کشور ما به ارمغان آورده است.

وی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس عرصه شکل‌گیری ائتلاف نانوشته استکبار جهانی علیه ملت ایران به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی تصریح کرد: ملت مؤمن، انقلابی و رشید ایران اسلامی هشت سال در محاصره اقتصادی، نظامی و سیاسی با حداقل امکانات و تجهیزات در یک جنگ نابرابر جهانی و تحمیلی، ایستادگی و مقاومت کرد و با دست یافتن به اعتمادبه‌نفس ملی و شکوفاسازی استعدادها و ظرفیت‌های ناشناخته خود، ره‌آورد ایمان، صلابت و استقامت در راه خدا را به منصه ظهور رسانید.

دوخایی افزود: دفاع مقدس و مقاومت حماسی ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی ارمغان بزرگی بود که پاسخ همه تحقیرها در طول تاریخ را داد و برای ما عزت آفرید.

وی با بیان اینکه امروز ما در جایگاهی هستیم که بدون واهمه از تهدید برای ابلاغ پیام خود به جهان به راحتی و به‌سادگی آنچه را می‌خواهیم می‌گوییم، گفت: دفاع مقدس امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه‌جانبه دشمنانش برگ زرینی در تاریخ حماسه و افتخارآفرین مبارزان حق طلبانه یک ملت سترگ و مقاوم است که با فرماندهی و رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) معادلات متعارف نظامی و سیاسی جهان را بر هم زد و با ظرفیت‌های سرشار خود الگویی تعیین‌کننده برای تمام ملل آزاده و حق‌طلب جهان قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی اظهار داشت: بر همین اساس پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و تکریم شخصیت‌هایی که در شکل‌گیری این ارزش‌ها نقش داشتند وظیفه همگانی است و همه باید به این وظیفه عمل کنیم.

دوخایی خاطرنشان کرد: ایثارگری‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در کنار بزرگواری و حمایت همه مردم عزیز کشورمان باید به میراثی ماندگار برای آیندگان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مسئولین، دولت و نهادهای ذی‌ربط باید به فرهنگ‌سازی اصولی و ریشه‌ای در این مورد بپردازند، افزود: ارزش‌های دفاع مقدس مقوله‌ای است که باید به آن پرداخته شود تا همگان از اهداف و ارزش‌های والای آن مطلع شوند.

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی تصریح کرد: آشنا کردن نسل جوان بافرهنگ اصیل ایثار، مقاومت و شهادت باعث تداوم راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

دوخایی تأکید کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بهترین کسانی هستند که می‌توانند واقعیت‌های جنگ را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم که گذر زمان از یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس نکاهد و ما بتوانیم راه آنان را ادامه دهیم، ادامه داد: انتقال فرهنگ عزت بخش دفاع مقدس به نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی ضامن تداوم حضور سرافرازانه ملت ایران در عرصه‌های پیشرفت‌های علمی و مسلح شدن به دانش و فن‌آوری‌های نوین است و توجه به آن رسالت بزرگ و خطیر وظیفه مسئولین نظام به‌ویژه فرماندهان و یادگاران آن دوره پرافتخار و سازمان‌ها و نهادهای متولی و فعال در امر حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 مهر 1396، کدخبر: 13960715000033، www.markazi.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین