پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۰۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
دهقانی گفت: اگر سدها نبودند در زمان بارندگی و وقوع سیلاب مدیریت کشور متهم می شد که چرا سدسازی نشده است، بنا بر این هر سازه ای در برخی برهه و زمان ها لازم بوده که احداث شوند.

شعارسال: کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد درباره معرفی اردکانیان برای تصدی پست وزارت نیرو اظهار داشت: او نیرویی قوی، علمی و چهره شاخص مدیریتی است که در سطح ملی و بین المللی تجربه خوبی دارد، همچنین عضو هیات عملی دانشگاه شریف بوده و در در زمینه آب، پسماند و محیط زیست فعالیت های شایسته ای داشته است.

وی با بیان اینکه اردکانیان سرمایه ملی است، تصریح کرد: او در کشورهای مختلف ماموریت هایی داشته و قطعا تجربه بین المللی با خود خواهد آورد، بنا بر این با تسلطی که در کار دارد در تعامل با مجلس می تواند مشکلات پیش روی بخش آب را حل کند.

دهقانی با اشاره به اینکه ساماندهی بخش آب مهمترین موضعی است که ایشان باید به آن بپردازد، گفت: اردکانیان بر تمامی ارکان کاری وزارت نیرو تسلط کافی دارد و می داند که چه کاری باید انجام دهد، ضمن اینکه باید در بخش هماهنگی بخشی بین دستگاه ها و تشکیلات وزارتخانه ورود کرده و با تعامل مشکلات را حل کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به برخی انتقادات به ایشان درباره سدسازی نیز بیان کرد: قطعا او یک طرفه به هیچ موضوعی نگاه نمی کند و انتقادات را نیز می پذیرد در هر صورت چه بسا که اگر سدها نبودند در زمان بارندگی و وقوع سیلاب مدیریت کشور متهم می شد که چرا سدسازی نشده است، بنا بر این هر سازه ای در برخی برهه و زمان ها لازم بوده که احداث شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 1آبان1396، کدخبر: 549747: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین