پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
مدیرکل راهداری جاده‌ای خراسان شمالی از خدمات رایگان راهداری به موکب‌های خراسان شمالی در کربلا خبر داد و گفت: حمل و نقل کالاها و امکانات مورد نیاز موکب‌های خراسان شمالی مستقر در کربلا به‌صورت رایگان انجام شد.
شعارسال: مدیرکل راهداری جاده‌ای خراسان شمالی از خدمات رایگان راهداری به موکب‌های خراسان شمالی در کربلا خبر داد و گفت: حمل و نقل کالاها و امکانات مورد نیاز موکب‌های خراسان شمالی مستقر در کربلا به‌صورت رایگان انجام شد.

علیاصغر بدیعی‌مقدم اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن اربعین حسینی جلسات متعددی جهت عزیمت زائران تا مرز با استانداری برگزار شد.

وی افزود: حمل‌ونقل کالاها و امکانات مورد نیاز موکب‌های خراسان شمالی مستقر درکربلا به صورت رایگان انجام شد. امیدواریم با حضور حداکثری عاشقان اربعین، حماسه آفرین شویم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی این مجموعه راهداری است. راهداران ما جهت تردد بهتر راه‌های روستایی و فرعی نسبت به روکش‌های آسفالت جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی و همچنین لکه‌گیری آنها انجام وظیفه می‌کنند.

بدیعی مقدم در ارتباط با جاده بجنورد به سنخواست افزود: جاده بجنورد-سنخواست-جاجرم میامی به سمت پایتخت بعد از جاده فاروج ـ شیروان ـ بجنورد به سمت گلستان از اهمیت ویژه برخوردار است. 3 پیمانکار در سه قطعه در این جاده مشغول فعالیت هستند. آسفالت جاده سنخواست تا دربند انجام شده و تنها 8 کیلومتر آن باقی مانده و ادامه فعالیت‌ها در این جاده به منابع اعتباری بستگی دارد.

وی ضمن اشاره آسفالت محور گردنه بیو خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار آسفالت دانه‌بندی باز در محورگردن بیمار انجام شد. عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری در برخی از نقاط این محور همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ارتباط با اعتبار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: تمام رانندگانی که در طول جاده نسبت به حمل‌ونقل کالا فعالیت دارند دارای کارت هوشمند می‌باشند که در کارت هوشمند علاوه بر مشخصات راننده مشخصات وسیله نقلیه هم ثبت شده است و این مهم سبب می‌شود که صاحب بار با اطمینان خاطر بیشتری حمل‌ونقل کالای خود را انجام دهد. همچنین هر راننده در طول سال موظف است که تعداد مشخصی بارنامه بگیرد که اگر نسبت به این موضوع اقدام نکنند کارت هوشمند راننده باطل خواهد شد.

وی افزود: کارت وسیله نقلیه٬ میزان تناژ بارگیری آن وسیله را مشخص میکند و مأموران راهنمایی و رانندگی با توجه به تناژ مندرج شده در پشت کارت وسیله نقلیه نسبت به جریمه رانندگان اقدام می‌کنند.

بدیعی مقدم در خصوص کنارگذر شمالی بجنورد افزود: در صورت تکمیل عملیات ورودی و خروجی این کنارگذر، باند دوم این کنارگذر به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان گفت: شیارهای لرزاننده در مسیر جاده بر اساس تحقیقات و مطالعات نصب شده است. این شیارها در عدم خواب‌آلودگی رانندگان و همچنین عدم انحراف وسایل نقلیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 آبان 1396، کدخبر: 1553791، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین