پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام زاده‌های جعلی و ساختگی که توسط عده‌ای از افراد سودجو در برخی مناطق این استان بناه شده بود، تخریب شد.
شعارسال: مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام زاده‌های جعلی و ساختگی که توسط عده‌ای از افراد سودجو در برخی مناطق این استان بناه شده بود، تخریب شد.

حجت الاسلام سید نورالله حجتی پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اوقاف متولی اماکنی است که فلسفه وجودی آن تبلیغ است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون چندین امامزاده جعلی در استان شناسایی شده است، عنوان کرد: برخی از افراد با سواستفاده از اعتقادات و باورهای مردم خرافه‌گرایی را در استان ترویج می‌دهند.

وی تصریح کرد: این افراد سودجو شناسایی شدند و با آنها برخورد شده است و انتظار می‌رود مردم ولایتمدار فریب این افراد را نخورند و در صورت مشاهده چنین عوام فریبی‌ها به سازمان اوقاف اطلاع دهند.

جنتی پور به استقبال مردم این استان برای اعزام روحانی به مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: در صورت اعلام نیاز مردم به روحانی، این سازمان آمادگی دارد روحانیان بیشتری را به مناطق مورد نیاز در دهه آخر صفر اعزام کند.

وی افزود: تاکنون 22 روحانی به مناطق مختلف استان اعزام شده است و 15 روحانی بومی نیز برای پاسخگویی به سوالات شرعی مردم در بقاع متبرکه مستقر هستند.

جنتی پوربا بیان اینکه همه گرفتاری‌های اهل بیت(ع) و اسرای کربلا بعد از عاشورا آغاز می‌شود، تاکید کرد: باید دهه دوم محرم و ماه صفر نیز به سنتی برای برگزاری مراسم‌ها تبدیل شود و به طور قطع ماه محرم و صفر فرصت مناسبی برای ارائه فرهنگ ناب اسلام، ایثار و شهادت است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 آبان 1396، کدخبر: 1560398، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین