پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از درخواست پارلمان از دولت برای تدوین عملیاتی بودجه سال آینده خبر داد.

شعار سال: محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادیمجلس شورایاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به تدوینلایحه بودجهسال آینده در دولت، گفت: انتقادی که همواره به دولت‌ها وارد است، این است که گویا عزمی برای تهیه وتدوین عملیاتی لوایحبودجهندارند.

وی با تأکید بر اینکه بودجه سال 96 کمتر از 50 درصد عملیاتی شده است، اظهار داشت: درخواست مجلس ازدولتاین است کهلایحهبودجه سال 97 را در شرایطی واقع‌بینانه و عملیاتی تصویب کند.

رئیسکمیسیون اقتصادیمجلسیکی دیگر ازمشکلاتلوایح سالانه بودجه را نداشتن تناسب بین بودجه‌های عمرانی و جاری عنوان و تصریح کرد: از دولت و به خصوصسازمان برنامه و بودجهکه متولی اصلی تدوین بودجه‌های سالانه است، می‌خواهیم که بودجه سال آینده را در شرایطی تنظیم کند تا هم فکری برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و هم چاره‌ای برای تخصیص اعتبار طرح‌های عمرانی اندیشیده شود.

پورابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهادات خود رادر کمیسیون اقتصادی مجلس پس از تقدیم لایحه بودجه 97 از سوی دولت به مجلس در جهت عملیاتی کردن بودجه سال آینده ارائه خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری افکارنیوز ، تاریخ انتشار 13 آبان 96، کدمطلب:۶۷۸۸۸۹، www.afkarnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین