پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تجمع امروز (شنبه) بیماران متابولیکی گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم سلامت بیماران به خاطر سودجویی برخی شرکت‌های واردات دارو به مخاطره بیفتد.

شعار سال: دکتر غلامرضا اصغری با اشاره به تجمع حدود ۴۰ تن از بیماران متابولیکی، گفت: به علت افزایش قیمت ارز، تعداد محدودی از شرکت‌های واردکننده دارو درخواست افزایش قیمت داروی خود را دارند اما سازمان غذا و دارو ضمن بررسی حاشیه سود داروی وارداتی آنها و سودی که در چندین سال گذشته از این واردات داشته‌اند، با افزایش قیمت موافقت نمی‌کند و آنها به همین دلیل برای بیماران مشکل ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: اغلب شرکت‌های واردکننده دارو با سازمان غذا و دارو همکاری می‌کنند و از آنها تشکر می‌کنم ولی شرکت واردکننده داروی بیماران متابولیکی متأسفانه دارو را در اختیار بیماران قرار نداده و باعث ایجاد ناراحتی برای بیماران و خانواده آنان می‌شود. ضمن عذرخواهی از رفتار غیرقابل قبول این شرکت‌های وارداتی با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

دکتر اصغری ضمن پوزش از بیماران و خانواده‌های آنها به خاطر مشکل پیش آمده، تاکید کرد: به هیچ‌وجه منافع و سلامت بیماران را به خاطر سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد به مخاطره نمی‌اندازیم و مشکل را در اسرع‌وقت حل خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قطره، تاریخ 20 آبان 96، کد مطلب: 96082011696: www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین