پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
عزیزی با انتقاد ازربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: ربیعی به نامه های اینجانب در خصوص مشکلات خبرنگاران و بیمه نشدن اصحاب رسانه جوابی نداده است.

شعارسال : عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه نظام جامع رسانه ای که در دولت در حال تدوین است، گفت: اینجانب در ماه های گذشته نامه هایی به علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشتم و از مشکلات اصحاب رسانه از جمله بیمه نشدن خبرنگاران و اصحاب رسانه گلایه و انتقاد کردم.

وی افزود: متاسفانه وزیر به نامه های اینجانب جواب نداده که در همین راستا روز گذشته نامه دیگری به وی نوشتم و خواستار پاسخگویی وی شدم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: اینجانب تاکید کردم که چرا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بیمه کردن خبرنگاران و اصحاب رسانه خودداری می کند و وزیر باید در این زمینه به مجلس پاسخگو باشد.

عزیزی با بیان اینکه دولت باید هرچه سریعتر لایحه جامع نظام رسانه را تقدیم مجلس کند، تصریح کرد: با دریافت این لایحه کمیسیون اجتماعی آمادگی دارد، نظرات خود را در خصوص آن بیان کند.

وی با اشاره به مشکلات جامعه رسانه ای کشور افزود: کار خبرنگاری از مشاغل سخت است و در لایحه دولت باید به سختی کار این قشر توجه شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: خبرنگاران از حداقل حقوق برخوردارند و بعضا بیمه هم ندارند که در لایحه دولت باید به آن توجه ویژه شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری بولتن، تاریخ انتشار: 23 آبان 1396، کدخبر: 542620، www.bultannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین