پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
حسين قدياني متني در اينستاگرامش منتشر كرد كه در آن دو بانوي دولت (خانم ها مولاوردي و ابتكار) را «آشغال» خواند.

شعارسال: حسين قدياني متني در اينستاگرامش منتشر كرد كه در آن دو بانوي دولت (خانم ها مولاوردي و ابتكار) را «آشغال» خواند. بله درسته. او نه فقط اين دو خانم بلكه رئيس‌جمهور را هم «آشغال» معرفي مي‌كند. به اين دليلي كه قبل از انتخابات از سپاه انتقاد كرده و بعد از انتخابات كه كارش تماش شد (بخوانيد راي آورد) از آنها حمايت كرده است. ضمن اينكه بايد دقت كنيد قدياني در همين بخش رسما به سپاه هم توهين كرده و آن را براي ايرانيان آنقدر نامحبوب معرفي مي‌كند كه با انتقاد به اين نهاد مي‌توان راي آورد، بايد به ادامه اين ماجرا هم نگاه كرد.

* نويسنده وطن امروز ناچار شده دو متن ديگر در توضيح متن اولي منتشر كرد. در اين متن‌ها هم به همان اندازه از آن بوي «داعش وطني» به مشام مي رسيد كه از متن اول. جالب تر از همه اينكه او بي‌ادبي ديگران انتقاد كرده و مي‌نويسد: جمع کنید بساط‌تان را شامورتی‌های بددهان بی‌ادب! که پیامبرتان اگر مریض، شفا می‌داد، شما تا حالا آدم شده بودید! و اما سرکار خانم مولاوردی! از این پس قصه همین است! اربعین را بخواهید بزنید و قدر و مقام و منزلت این حماسه‌ی بزرگ را بخواهید تنزل دهید، شما و صدالبته ایمان‌آورندگان هتاک‌تان را، بدل به مایه‌ی تمسخر مردم می‌کنیم و در این راه، از هیچ چیز هم باکی نداریم!»

* او در ادامه تهديد مي‌كند كه مانند نظام نيستند و هشدار مي‌دهد: «پس لطف کنید و ما را با «نظام» اشتباه نگیرید! ما هرگز قائل به این نیستیم که به امثال شما، زیادی باید رو داد ولو آن‌که بوق‌چی‌های عاری از ادب‌تان، شما را «فرشته» بخوانند! اصلا بگو همسر ماکسمیلیانوس!»

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پیک ایران، تاریخ انتشار: 20آبان1396 ، کدخبر: 141235: www.peykeiran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین