پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۹۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی ، حذف برچسب قیمت را از روی کالا در شرایط فعلی تصمیمی عجولانه دانست.

شعار سال: خسرو فروغان گران سایه در باره حذف برچسب قیمت از کالاهایی چون شکلات، شیرینی و اسنک بعنوان شروع این اقدام، اظهار کرد: بعد از حذف تحریم ها و تمایل کشورهای مختلف برای ورود به بازار ایران و شتاب سریع به منظور عضویت در W.T.O نشان می دهد که باید از زندان اقتصادی نجات پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه در اقتصاد باز هر کس برای خود تصمیم می گیرد، گفت: بازار خود به خود حرکت خواهد کرد و در جریان رقابت حرکت می کند و همگان باید تابع آن باشند.

فروغان در پاسخ به این سوال که چرا سازمان حمایت حذف نشد، ادامه داد: «سازمان حمایت در شرایطی که مشکلات اقتصادی داشتیم باید وجود می داشت که قیمت گذاری ها را صورت دهد و گرچه در برنامه ششم وارد نشد اما حذف آن اتفاق خواهد افتاد.

وی با تاکید بر اینکه حذف سازمان حمایت اتفاق خواهد افتاد تصریح کرد: به جرأت و اطمینان می گویم همه چیز به نفع یک اقتصاد آزاد برای کشور است و انقلابی در اقتصاد ایجاد خواهد شد.

فروغان بار دیگر به موضوع برچسب قیمت گذاری اشاره کرد و افزود: هم اینک برخی قیمت ها بر روی کالا واقعی نیست و ناظر و بازرس کافی نیز نداریم.

وی در این حال این تصمیم را عجولانه دانست و گفت: بسیاری کالاها دارای قیمت مناسبی نیست که باعث شده است برخی تولیدکننده ها برای بقای خود یکسری تخلف را صورت دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري صدا و سیما، تاریخ انتشار10 بهمن 1394، کد مطلب: 1013949: www. iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین