پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: در یازده سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار جلد قران کریم در اماکن مذهبی و متبرکه استان کرمان توزیع شده است.

شعارسال: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: در یازده سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار جلد قران کریم در اماکن مذهبی و متبرکه استان کرمان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همزمان با ایام دهه وقف دو هزار و 500 جلد قرآن کریم از محل اجرای نیات موقوفه محمد ‌کریم‌خان ظهیرالدوله در محل مساجد استان کرمان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه قرآن کریم موقوفات بسیار کمی در کرمان داریم، تصریح کرد: وقف بر تعالیم قرآن کریم و شناخت حضرت ولی‌عصر(عج) ازجمله نیاتی است که نسبت به آن غفلت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیامن اینکه طی یازده سال گذشته تمام توان خود را در جهت تأمین و خریداری کتب قرآن کریم به کار گرفتیم افزود: تاکنون بیش از 180 هزار جلد قرآن کریم در محل مساجد، تکایا، موسسات قرآنی و اماکن متبرکه استان توزیع شده است.

وی به اجرای طرح ملی وقف مصحف شریف قرآن کریم سازمان اوقاف اشاره کرد و گفت : در این طرح خیران و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به ادارات اوقاف وپرداخت مبلغ هفت هزار تومان به ازای هدیه هر جلد کلام‌الله مجید تعداد قرآن‌های مد نظر را خریداری و برای مکان مورد نظر به نام خود و بستگان وقف و اهدا کنند.

قاسمی‌زاده با اشاره به تشکیل و مستقر شدن اداره قرآنی در پست‌های اداری ادارت سازمان اوقاف افزود: هدف از راه‌اندازی این اداره قرآنی با ثبات‌تر و تخصصی‌تر شدن آموزش‌ها و مسابقات قرآن در سطح استان‌ها و اجرای مأموریت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 آبان 1396، کدخبر: 1579259، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین