پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۸۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
قاسمی گفت: مطالبات شرکت‌های تجهیزات پزشکی هنوز پرداخت نشده است و همین امر موجب تعدیل نیرو در این شرکت‌ها شده است.

شعار سالقاسمی دبیر انجمن تجهیزات پزشکی ایران بیان کرد: تجهیزات پزشکی کشور در غم مردم ومرزبانان دلیر کرمانشاه شریک است. حادثه ناگوار زمین لرزه غرب کشور، اندوهی عميق و غمی بزرگ را بر ملّت ايران وارد نمود كه تحمّل آن برای همگان بخصوص بازماندگان داغدار، سخت و دشوار است.

تلاش شرکت‌های تجهیزات پزشکی در امداد رسانی به مردم زلزله‌زده

وی بیان کرد: شرکت های تجهیزات پزشکی در این میان با اهدای اقلام و نیازهای پزشکی به افراد حادثه دیده نشان دادند که هیچ سدی نمی‌تواند مانع از ابراز حس نوع دوستی بشر شود و تجهیزات پزشکی در عرصه عمل و کمک با قوت تمام در کنار مردم آسیب دیده خواهد بود.

قاسمی افزود: انجمن و شرکت‌های تولید کننده به عنوان بازوی تولیدی نشان داده‌اند که هم چون گذشته درشرایط جنگ و تحریم به سکان داری وزارت بهداشت در خدمت خانواده سلامت کشور بوده، هست و خواهند بود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات و ملزومات پزشکی مطالباتشان را در سال جاری هنوز دریافت نکرده‌اند اما این شرایط باز هم مانع از کمک رسانی آنها به مردم مصیبت زده نشده است، عنوان کرد: شرکت های تولیدکننده تجهیزات و ملزومات پزشکی باوجودی که تحت فشارهای مالی بسیاری بوده و همین نابسامانی مالی در شرکت‌ها باعث ریزش و تعدیل نیروی آنها گردیده بود ولی در کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله و همراه وزارت بهداشت، پیشتاز بودند.

قاسمی تاکید کرد: آزمون زلزله در کرمانشاه هشداری جدی بود به متولیان سلامت کشور. اگر میخواهیم که در شرایط بحران اقتدار و صلابت کشور را حفظ کنیم و دست نیاز به سوی خارج دراز نکنیم باید متکی به توان تولید داخل باشیم.

وی ادامه داد: تنها تولید کننده داخلی است که میتواند در حداقل زمان، نیاز کشور را برآورده کند. در غیر اینصورت تامین نیاز مرتبط با سلامت جامعه، حتی با صرف هزینه از خارج کشور مستلزم زمان خواهد بود و این مسئله استقلال کشور را مورد هجمه قرار خواهد داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دارو و سلامت ، تاریخ انتشار 29 آبان 96، کدمطلب:10523، www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین