پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۹۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
شهر یاسوج که به دلیل استفاده زیاد از ایزوگام به شهر نقره ای معروف شده است این روزها موضوع جالبی را در خود تجربه می کند که این امر انتقاد شهردار یاسوج را به دنبال داشته است.

شعار سال: شهردار یاسوج در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار کرد: برخی از شهروندان یاسوجی در خانه های محصور، پارکینگ ها را به مغازه تبدیل می کنند که این امر مشکلاتی را به وجود می آورد.

نستهین مقدم به مشکلات دیگر شهر یاسوج از جمله وانت بارهای دوره گرد و نابسامانی در خیابان عمده فروشان و اشغال پیاده رو ها اشاره کرد و از حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان درخواست کرد تابرای بررسی سریعتر به پرونده های حوزه شهرداری و خدمات شهری شعبه ویژه ای را به این موضوع اختصاص دهند.

وی افزود: کسبه قدیمی بازار، با قرار دادن وسایل مغازه در پیاده رو و معابر به نوعی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می نمایند که نیاز به ساماندهی دارد و دراین زمینه و­­­­ دیگر موارد مشابه هرجایی که شهرداری می خواهد کارش انجام دهد با مقاومت مواجه می شود.

مقدم ابراز داشت: شهرداری برای اینکه ساعت و مکان خاصی در چند روز از هفته را برای ارائه اجناس توسط دستفروشان مشخص نماید ،مشغول برنامه ریزی است .

وی با بیان اینکه شهرداری از ساخت وسازهای موقت و بدون پروانه جلوگیری می نماید افزود: از دستگاه های خدمات رسان آب، برق ،گاز ، نظام مهندسی می خواهیم از ارائه این خدمات به این ساخت و سازهای غیر مجاز خودداری نمایند.

مقدم گفت: راه اندازی میدان های میوه و تره بار کوچک محله ای از دیگر برنامه شهرداری یاسوج است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 103988: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین