پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
معاون اول رئیس جمهوری روز جمعه در سوچی روسیه با معاون دبیرکل سازمان ملل و دبیراجرایی اسکاپ (کمیسیون اقتصادی و اجتماعی آسیا و پاسیفیک) دیدار و گفت و گو کرد.

شعارسال : اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری کشورمان و شمشاد اختر ، معاون دبیرکل سازمان ملل و دبیراجرایی اسکاپ در حاشیه اجلاس نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاریهای شانگهای دیدار کرد.

اسحاق جهانگیری روز پنجشنبه در راس هیاتی به منظور شرکت در اجلاس معاونین اول روسای جمهور و نخست وزیران کشورهای سازمان همکاری شانگهای وارد سوچی روسیه شد.

سازمان همکاری شانگهای، سازمانی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و فرهنگی، در سال 2001 از سوی چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان پایه‌گذاری شد و در سال های بعد، ایران، مغولستان، پاکستان، هند، افغانستان و بلاروس به عنوان عضو ناظر به این سازمان ملحق شدند.

در زمان حاضر روسیه، چین، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، پاکستان و هند اعضای سازمان همکاری شانگهای را تشکیل می دهند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:10 آذر 1396، کدخبر: ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین