پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
استاندار گلستان گفت: شهرداری‌ها باید زمینه تربیت پیمانکاران بزرگ را فراهم آورند و در پروژه‌های شهری همچون ساخت شهربازی، مراکز رفاهی و گردشگری از ظرفیت پیمانکاران بومی استفاده کنند.

شعار سال: سید مناف هاشمی در دیدار با شهرداران منتخب چهار شهر مراوه‌تپه، آق‌قلا، بندرترکمن و نوکنده اظهار کرد: شهر متعلق به مردم و رعایت حقوق آنان وظیفه شهردار است و باید با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران فرصت‌های موجود در شهرها را به فعلیت برسانید.

وی تصریح کرد: مسئولیت شهردار به دلیل شرح وظایف گسترده، مسئولیت سنگینی است و شهرداران وظیفه تعامل سازنده با عموم مردم را دارند.

هاشمی افزود: شهردار باید خود را خادم مردم بداند و تلاش کند در کسب و هزینه بودجه شهری به مسیر حلال و ثواب آن توجه داشته باشد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها باید زمینه تربیت پیمانکاران بزرگ را فراهم آورند و در پروژه‌های شهری همچون ساخت شهربازی، مراکز رفاهی و گردشگری از ظرفیت پیمانکاران بومی استفاده کنند.

وی توجه به عدالت را موضوعی مهم در بدنه شهرداری‌ها دانست و افزود: بی‌عدالتی موجب نارضایتی و ناراحتی مردم می‌شود و باید تلاش شود حتی اگر بودجه کمی در اختیار است در مسیر درست و به‌جا هزینه شود.

لازم به ذکر استاندار گلستان طی احکام جداگانه‌ای خانم گلالک بیگی‌زاده و آقایان سیدمحمدرضا سیدالنگی، محمود کم و امان‌دردی کلته را به عنوان شهرداران شهرهای مراوه‌تپه، نوکنده، بندرترکمن و آق‌قلا منصوب کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10 آذر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۹۰۹۰۰۱۴۲۶، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین