پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
افشای اسامی 20 بدهکار دانه‌درشت بانک سرمایه از سوی نماینده مردم تهران در مجلس بیش از همه خاطره رئیس‌جمهور سابق را در اذهان تداعی کرد. خاطره لیستی که هیچ وقت از جیب کت بهاری بیرون نیامد و هروقت هم که تهدیدی در این خصوص شنیده می‌شد برخی لب می‌گزیدند!

شعار سال: حاشیه‌هایی از سیاست با عنوان «اصل مطلب» که روز یکشنبه در روزنامه فرهیختگان منتشر شده را در ادامه بخوانید:

لیست احمدی‌نژاد در جیب صادقی


حالا که مرد «بگم بگم»‌ها، این روزها دیگر هرچه دل تنگش می‌خواسته، گفته و حنایش هم دیگر آنچنان رنگی ندارد، یک محمود پا جای پای محمودی دیگر گذاشته. افشای اسامی 20 بدهکار دانه‌درشت بانک سرمایه از سوی نماینده مردم تهران در مجلس بیش از همه خاطره رئیس‌جمهور سابق را در اذهان تداعی کرد. خاطره لیستی که هیچ وقت از جیب کت بهاری بیرون نیامد و هروقت هم که تهدیدی در این خصوص شنیده می‌شد برخی لب می‌گزیدند!

به هر حال کاری است که شده و شاید از این به بعد باید منتظر باشیم تا نام 20 نفر آخر کنکور را از رئیس اداره گمرک، نام 20 بازیکن ضعیف لیگ برتر را رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، نام 20 واردکننده غیرمجاز کالا را از یکی از اعضای سازمان تبلیغات و نام 20 فلان را از اداره بهمان بشنویم.

خاطرات من و ریشم


صحبت‌های علی مطهری در‌باره چهره‌های گاه رنگ و وارنگ و به تعبیر خودش سیاه و سفیدش، روز گذشته حسابی در فضای مجازی دست‌به‌دست چرخید. آن‌طور که پیداست مادر این نماینده مجلس، حسابی روی رنگ ریش پسرش حساس است. مطهری می‌گوید: «مادر اصرار دارند محاسنم را رنگ کنم؛ من هم قدری تنبل هستم و اگر یک بار هم رنگ کنم دوباره فراموش می‌کنم و باز سفید می‌شود. به همین خاطر مردم یک بار محاسن ما را سفید می‌بینند و یکبار سیاه!»

ظاهرا او مثل رئیس‌جمهور، خیلی وقت ریش و سبیل رنگ کردن ندارد! این را البته خودش می‌گوید و توضیح می‌دهد که «مثل آقای روحانی نیستم که خیلی دقیق و منظم رنگ کنم؛ یعنی وقت و حوصله این کار را ندارم



فال نیک ضرغامی برای آزمون موفق سردار


وقتی کافو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی 2018، نام ایران را از گلدان در آورد، آه از نهاد خیلی‌ها بلند شد. فضای اولیه بعد از قرعه‌کشی هم به قدری سنگین بود که عمده فوتبال‌دوستان ایرانی به ابراز همدردی با هم بسنده می‌کردند. رفته‌رفته اما پیام‌هایی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را پر کرد که تلاش داشت بارقه‌هایی از امید را در جامعه ایجاد کند. یکی از این پیام‌ها پست اینستاگرامی سید عزت‌ا... ضرغامی بود. سیاستمداری که این روز‌ها بیشترین ظهور و بروزش در شبکه‌های اجتماعی نمود دارد. ضرغامی معتقد است نتیجه قرعه‌کشی، در شان ایران بود چراکه مردم ما هماوردی و بازی با بزرگان را می‌خواهند و تجربه بازی با آرژانتین، روسیه و آمریکا هم نشان داده که مقابل قدرت‌ها، بهتر عمل می‌کنیم. ضرغامی همچنین در کنایه‌ای نمکین نوشته: «آزمون موفق سردار در اثرگذاری میزانسن مراسم دیشب را هم به فال نیک می‌گیریم!» اشاره رئیس پیشین صدا و سیما به تشکر پیش‌دستانه سردار آزمون از «ماریا کوماندنایا» مجری مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب پوششی مناسب بود. پوششی که مانع پخش زنده مراسم در تلویزیون ایران نشود.



مدیریت بحران از راه دور


کرمان می‌لرزد و می‌لرزد ولی همچنان مدیرکل بحران استانداری کرمان در کانادا و در کانون گرم خانواده به سر می‌برد. نزدیک به 72 ساعت از زلزله پرقدرت 1.6 ریشتری کرمان می‌گذرد و عدم حضور آقای مدیرکل با اعتراض بسیاری مواجه شده است. روز گذشته عکسی از او در هنگام بیلیارد بازی کردن در شهر تورنتو در فضای مجازی منتشر شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت فرهیختگان آنلاین، تاریخ 12 آذر 96، کد مطلب: 13707: www.fdn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
اینقدر در کشور فاصله طبقاتی افتاده است که نمیشود آن را از میان برد به راحتی
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین