پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹
خواسته ی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت عملی می شود.

شعار سال: عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت : در نشست با آقای بیطرف معاون پژوهشی وزارت نفت ؛ موضوع استخدام پس از پایان تحصیل این دانشجویان مطابق قوانین قبلی عملی شد.

او گفت: در این دیدار در حضور نمایندگان دانشجویان، بر شرایط بکارگیری آنان مطابق آن چه در قوانین مربوط به دانشجویان بورسیه ای دانشگاه صنعت نفت درج شده تاکید شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس در گفتگو با خبر رادیو آبادان افزود: این تصمیم مربوط به دانشجویانی است که در دفترچه آنها بند استخدام وجود داشت و برای دانشجویان ورودی سالهایی که در دفترچه چنین موضوعی قید نشده تصمیمی اتخاذ نشده است.

به گفته کعبی : دانشگاه صنعت نفت از معدود دانشگاه های تخصصی صنعت نفت کشور است که ماموریت آن پرورش و تامین نیروی متخصص در بخش صنعت نفت کشور است و برای همین با هرگونه واگذاری این دانشگاه به وزارت علوم و یا انتقال این دانشگاه از خوزستان به پایتخت یا دیگر استان ها مخالفیم چرا که خوزستان بویژه آبادان ؛ خانه و محل رویش دانش نفتی کشور بوده ؛ هست و خواهد بود.

دانشجویان دانشکده نفت آبادان در اعتراض به لغو قانون استتخدامی، بیش از یک ماه در کلاسهای درس حاضر نشدند .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 28آذر 96، کدمطلب:1952718، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین