پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۱۰۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
تولیت آستان قدس رضوی گفت: معیار و ملاک ما در مسائل فرهنگی منویات رهبر معظم انقلاب است، باید در فعالیت‌ها و طرح‌هایی که ارائه می‌کنیم، پیوست «فرمایشات رهبری» داشته باشیم، زیرا بهترین راهبردها در موضوعات فرهنگی را ایشان تبیین کرده‌اند.

شعارسال: تولیت آستان قدس رضوی گفت: معیار و ملاک ما در مسائل فرهنگی منویات رهبر معظم انقلاب است، باید در فعالیت‌ها و طرح‌هایی که ارائه می‌کنیم، پیوست «فرمایشات رهبری» داشته باشیم، زیرا بهترین راهبردها در موضوعات فرهنگی را ایشان تبیین کرده‌اند.

 تولیت آستان قدس رضوی گفت: رسالت اصلی آستان قدس رضوی کار فرهنگی است و به همین دلیل همواره با بخش‌های فرهنگی ارتباط مستمر داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی آستان قدس باید عمیق، اثرگذار و متناسب با رویکردهای جامعه، اقتضائات نسل جوان، شرایط روز کشور و ترویج سیره رضوی در بین مردم باشد و در این زمینه از کارهای سطحی و شعاری پرهیز شود.

وی بیان کرد: در موضوعات مختلف با نگاه انقلابی برگرفته از رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنیم و نگاه سیاسی، جناحی و جریانی نداریم و برای انجام فعالیت‌های مختلف به دنبال حجت شرعی و رضای الهی هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: معیار و ملاک ما در مسائل فرهنگی منویات رهبر معظم انقلاب است، باید در فعالیت‌ها و طرح‌هایی که ارائه می‌کنیم، پیوست «فرمایشات رهبری» داشته باشیم، زیرا بهترین راهبردها در موضوعات فرهنگی را ایشان تبیین کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی افزود: باید کرسی‌های آزاد اندیشی را در مشهد و آستان قدس رضوی زنده کنیم تا الگوی بخش‌های مختلف کشور شود و برای تمام فعالیت‌ها باید از متخصصین و اندیشمندان حوزه و دانشگاه کمک بگیریم.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از  پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین ، تاریخ انتشار: 6خرداد 1398 ، کدخبر:658037 www.qudsonline.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
رویکرد آستان قدس در بحث کرسی ها باید آزاد اندیشی در فقه سنتی و فقه جدید باشد و یا آستان از سایر ساختارها، سازمان ها و رویدادهای مرتبط با کرسی آزاد اندیشی دفاع کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین