پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۱۰۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۶
رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: کرسی های آزاداندیشی باعث حیات اجتماعی و سیاسی دانشگاه است و دیدگاه ما نسبت به کرسی‌های آزاداندیشی مثبت می باشد.عصاری در خصوص کرسی‌های آزاداندیشی بیان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی توسط دانشجویان برگزار می شود و تا به حال دانشگاه مخالفتی با اجرای کرسی‌ها در چارچوب قوانین نداشته است، چرا که دیدگاه ما نسبت به کرسی‌های آزاداندیشی مثبت است.

شعار سالدکتر محمدرضا عصاری در خصوص سخنان اخیر مقام معظم رهبری پیرو کندی فعالیت‌های سیاسی و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی اظهار کرد: یکی از زمینه های طراوت و نشاط دانشگاه، فعالیت‌های دانشجویی است؛ به گونه‌ای که حیاتی اجتماعی و سیاسی برای دانشگاه دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری همیشه نگاه خاص و ویژه به قشر جوان دارند و تاکید می کنند جوانان در صحنه حضور یابند، چرا که بصیرت جوانان را ضامن مسیر انقلاب می‌دانند.

عصاری در خصوص کرسی‌های آزاداندیشی بیان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی توسط دانشجویان برگزار می شود و تا به حال دانشگاه مخالفتی با اجرای کرسی‌ها در چارچوب قوانین نداشته است، چرا که دیدگاه ما نسبت به کرسی‌های آزاداندیشی مثبت است.

رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، باید فعالیت‌های دانشجویان به روند گذشته بازگردد؛ همچنین عوامل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشگاه صنعتی جندی شاپور به این باور ایمان دارند که نقد می تواند در جهت اصلاح امور بسیار مفید و سازنده باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 5 خرداد 98، کد خبر: 983-1476-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین