پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۶۱۸۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
رئیس مرکز مطالعات علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد از برنامه دانشگاه آزاد برای جدی گرفتن کرسی های آزاد اندیشی و کرسی های ترویجی در این دانشگاه خبر داد.

شعار سال: حجت الاسلام حسن خیری با اشاره به اینکه موضوع برگزاری کرسیهای نظریه پردازی و کرسی های ترویجی مطالبه مقام معظم رهبری بوده است، اظهار کرد: برگزاری این کرسی ها در دانشگاه باعث تولید گفتمان علمی و نیز منجر به تبادل مباحث نظری و علمی می شود که در دانشگاه آزاد در سال های اخیر وجود داشته اما از رونق خوبی برخوردار نبوده است.

رئیس مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد افزود: برای فعال شدن کرسی ها در دانشگاه، مشوق های خوبی از جمله امتیاز برای ارتقا علمی و پژوهشی اساتید در آیین نامه و دستورالعملهای کرسی های نظریه پردازی در نظر گرفته شده است. 

وی ادامه داد: البته در ارتباط با بحث تشویقی، نگاه ما در معاونت علوم انسانی و هنر این است که بتوانیم از ظرفیت های علمی، انگیزه های انقلابی و دینی اساتیدمان استفاده بهینه ای داشته باشیم؛ بنابراین جنبه اساسی تشویقی ما تشویق انگیزشی است. 

خیری با اشاره به اینکه از امتیاز ارتقا در سطح دانشگاه آزاد کمتر استفاده کرده ایم، خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن مشوق و همچنین گنجاندن آن در دستورالعمل ها و بخشنامه ها انگیزه خوبی در راستای جدی گرفتن برگزاری کرسی ها در میان اساتید ایجاد می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 28 بهمن 98، کد مطلب: 4845454: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین