پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۱۰۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بابیان اینکه نباید از تحلیل های مختلف به صورت کورکورانه تقلید کنیم، بر ضرورت ایجاد و تقویت کرسی های نظریه پردازی در جامعه تأکید کرد.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه استانی هامون با اشاره به فضیلت شب ها و روزهای قدر گفت: بر اساس روایات روزهای قدر نیز همانند شب های قدر دارای فضیلت است و ما باید از آنها نهایت بهره را ببریم.

وی به تفسیر آیات 17 و 18 سوره مبارکه زمر پرداخت و اظهار داشت: بندگان شایسته خداوند کسانی هستند که از عبادت جبت و طاغوت پرهیز کرده و روی به سوی عبادت پروردگار آورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با بیان اینکه انسان باید سخن ها و تحلیل های مختلف را شنیده و از بهترین آنها پیروی کند، عنوان کرد: بندگان شایسته خداوند در همه اعمال خود همواره به خداوند توجه داشته و در مسیر هدایت الهی قرار دارند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه انسان باید قوه تحلیل داشته باشد، افزود: افراد باید در هنگام مواجهه با وقایع روزگار از جریان ها تحلیل داشته باشد و به سخن هر کسی گوش فرا ندهد.

وی با بیان اینکه نباید از تحلیل های مختلف به صورت کورکورانه تقلید کنیم، اضافه کرد: انسان باید با علم و اندیشه مسیر حق را پیدا کرده و در آن قرار گیرد؛ حرف ها و تحلیل ها در عالم بسیار زیاد است، اما ما باید ضمن شنیدن همه آنها بهترین تحلیل را انتخاب کرده و از آن پیروی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه ایجاد و تقویت کرسی های نظریه پردازی در جامعه تأکید کرد: امروز باید از سویی کرسی های نظریه پردازی در جامعه افزایش پیدا کند و از سویی دیگر سطح علم و آگاهی افراد جامعه به ویژه جوانان به اندازه ای رشد پیدا کند که صاحبنظران نظریه های خود را برای مردم تببین کرده و مردم نیز بهترین تحلیل ها را انتخاب و به آن عمل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری رسا، تاریخ 8 خرداد 98، کد مطلب: 608264: www.rasanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
اجرایی چرا نمی کنید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین