پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
انگار نه انگار که وزیر است و باید پاسخگو باشد؟ انگار نه انگار که شهروندان این کشور دچار مشکل هستند؟ انگار نه انگار که از جیب مردم دارد حقوق ماهیانه دریافت می‌کند؟ وعده پشت وعده! آدرس کوچه خجالت کجاست آقای وزیر؟ اگر توان اداره وزارتخانه و پاسخگویی به مشکلات مردم را نداشتید، اشتباه کردید مسئولیت پذیرفتید. هم شما و هم تیم مدیریتی همکارتان. شرکت پشتیبانی امور دام دارد چکار می‌کند آقا! گویا صدا و اعتراض رسانه برایتان عادی شده و باید شهروندان پای در دادگاه بر علیه شما بگذارند. منتظر روشنگری و انتشار توضیحات تان هستیم آقای خاوازی.
شعار سال: وزیر جهاد کشاورزی از برنامه این وزارتخانه برای برگزاری نشست‌های بیشتر با تولیدکنندگان به منظور شناسایی و رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهور از مجتمع شیر و گوشت احسان در کهریزک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از دو واحد تولیدی که نمادی از تولید پروتئین هستند بازدید کردیم که یکی از آن‌ها واحد مرغ تخم‌گذاری است که از آخرین تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کند و به صورت پیوسته تولید تخم‌مرغ خوبی دارد.

تنظیم بازار استان تهران

وی با بیان این که این واحد تولید تخم‌مرغ در زمان افرایش قیمت به تنظیم بازار استان تهران کمک بسیاری کرد، افزود: در این واحد تولیدی، ۱۵۰هزار قطعه مرغ تخم گذار در یک سالن قرار دارد.

وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با بازدید از واحد تولید شیر و گوشت احسان گفت: این واحد تولیدی دستگاه مجهز و بسیار بزرگی را برای شیردوشی طراحی و نصب کرده و گاو‌ها بدون استرس در دستگاه قرار می‌گیرند که این کار باعث می‌شود حداکثر بهره‌برداری از تولید شیر را داشته باشند.

وی افزود: این گاوداری به طور میانگین، به ازای هر گاو ۴۰تا ۴۵کیلوگرم در روز تولید دارد که رکورد بسیار بالایی است و در بسیاری از کشور‌ها و به خصوص اتحادیه اروپا این عدد به ۳۰تا ۳۵کیلو گرم می‌رسد.

خاوازی ادامه داد: این واحد گاوداری از واحد‌های بسیار پیشرفته کشور است که نزدیک به ۴هزار رأس دام در آن نگهداری می‌شود و مقرر شد در سال ۱۴۰۰، ما در وزارت جهاد کشاورزی با تولیدکنندگان نشست‌های بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم موانع در مسیر تولید را شناسایی کرده و رفع کنیم و از بخش تولید حمایت کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۶۱۹۱۲.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین