پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۹۶۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
محسن خداییان چگنی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه به عنوان عضو جدید موظف هیات مدیره پتروشیمی امیر کبیر منصوب شد. برخی از رسانه ها این انتصاب را فامیلی دانسته و نامبرده را برادر یکی از مسئولان کشور معرفی نموده که برداشتی نادرست است. باید افزود که ایشان از گذشته، دارای سابقه مدیریتی در مجموعه مورد اشاره نیز هستند.
شعار سال: محسن خداییان چگنی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه به عنوان عضو جدید موظف هیات مدیره پتروشیمی امیر کبیر منصوب شد.

عضو جدید هیات مدیره «شکبیر» کیست؟

محسن خداییان چگنی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه بعنوان عضو هیات مدیره موظف شرکت پتروشیمی امیرکبیر معرفی شد. برخی از رسانه ها به اشتباه ایشان را اخوی یکی از مسئولان شناخته شده یکی از نهاد‌ها مهم کشور دانسته در حالی که این برداشت نادرست است. نامبرده دارای سابقه فعالیتی مدیریتی در بخش های همان شرکت از قبل بوده و حتی در دولت قبل، اخبار حاشیه ای در خصوص حضور ایشان در هیات مدیره مطرح شده بود.

 
فامیلی برای عضو جدید موظف هیات مدیره پتروشیمی امیر کبیر!

لازم به توضیح است که : 
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۹۰/۰۲/۲۸ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۴۰۳۷۱۷ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۵۴۸۴۴۷ تحت نام شرکت توسعه تجارت رفاه کارگران در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است. به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ و روزنامه رسمی شماره ۲۰۰۱۵ مورخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ نام شرکت ابتدا به "توسعه تجارت رفاه پردیس" و متعاقباً به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ و روزنامه رسمی شماره ۲۱۲۰۳ مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ به "توسعه سرمایه رفاه" تغییر یافت. در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ شرکت با مجوز شماره ۷۸۹۹۰/۱۲۲ به عنوان نهاد مالی و شرکت سرمایه‌گذاری نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده و نام شرکت به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه (سهامی خاص) تغییرنمود. در حال حاضر شرکت جزء شرکت‌های زیرمجموعه بانک رفاه کارگران (سهامی عام) می‌باشد.

شرکت های سرمایه پذیر از شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه (سهامی خاص) ، شامل دو شرکت فرعی پتروشیمی امیرکبیر و توسعه پیشرو رفاه پردیس بوده و سایر شرکت های سرمایه پذیر شامل ، فولاد مبارکه ، پالایش نفت اصفهان ، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه گذاری دارویی تامین ، در این مجموعه قرار دارند. 

شعار سال، با تلخیص واضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۵۶۴۶ /didbaniran.ir / سایر منابع
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
افشا
United States of America
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
7
4
خجالت بکشید چرا میخواین ذهن ها رو منحرف کنید بله ایشون برادر خدائیان رییس سازمان بازرسی کل کشور نیست ایشون برادر زاده شونه و هیچ گونه سابقه مدیریتی نداشته جز یه کارمند ساده بودن تو پتروشیمی با رشته غیر مرتبط البته تو ستاد رئیسی هم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
البته ستاد هم مال همین باند بوده
ستاد ......
شاید .... هم از فامیلاشون باشه !
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
برادرزاده شه دیگه !
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
5
2
این آقا اگر برادرش نیست حتما نسبت فامیلی دارند چون چنین فامیلی در هیچکجای کشور بجز منطقه لرستان نداریم .
بعد آقای دکتر ..... که برادر آن مقام مسئول است و در دولت رییسی ، یعنی مهر ۱۴۰۰ پست ..... مسیول دفتر ریاست را گرفته .

آقای علی هادی ..... هم دامادش است یعنی شوهر خواهرش که برد در ...... معاون خودش کرد و الان هم برده اش ...... پیش خودش شاید هم معاون شده .

آقای ........ ، وابسته نزدیک ایشان است .
شنیده می شود که بیشتر مدیران استان هم بنوعی منسوب و منصوب مرتبط با ایشان هستند.
مثلا مدیرکل کار و تعاون لرستان .
مدیر کل تعزیرات حکومتی
و ...
مدیر پایگاه

سلام 
نظر تائیدی یا تکذیبی خاص نداشته و منتظر دریافت اسناد اثباتی برای ادعاهای صورت پذیرفته  هستیم . 

پاسخ ها
ای روزگار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
بله اقای هادی دامادشونه . بعد دامادشون رو کرده معاون خودش ایشونم برادر زاده شه
چگنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
کاملا درست فرمودید...
آقای خدائیان بزرگ مسول سوت زنی قوه قضائیه هست و کی میتونه به ایشون بگه بالا چشت ابرو و این جای تاسف داره که یکی از مسولین این همه لابی بازی میکنه و همه بستگانش در سطح استان جایگاه گرفتن (تعاون، کارو رفاه اجتماعی- معاون بازرسی کل کشور- و ....)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
1
10
من در این پتروشیمی مشغول به کار هستم. واقعیت این هستش که بعضی از مدیران این شرکت دزد پیشانی سفید و البته بی چشم رویی هستن که پرونده اونها هنوز باز هست، نجومی بگیرانی که از دزدی سیر نمیشن و البته زور هیچ نهادی هم بهشون نمی رسه. حالا وارد شدن یک نیروی غیر دزد (خدائیان) در این بین، مزاحم دزدی این افراد شده. اصلا بحث انتصاب فامیلی نیست چراکه این بنده خدا خودش دارای رزومه کامل و سابقه مدیریتی در همین شرکت هست.
پاسخ ها
یاوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بنده خدا....
آقای خدائیان که خیلی وقته قوه قضائیه تشریف دارن و مطمئنن ایشون هم خیلی وقته وارد این مجموعه ها شدن .
شما مثل اینکه مردم را ساده فرض کردیدن. نه بنده خدا مردم دستشون به جایی نمیرسه برا همین کسی حرفی نمیزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
2
3
جناب یاوری. خیلی عجیبه!، ظاهرا از مجموعه امیرکبیر و مفاسد اقتصادیشون و دزداشون اطلاع دارین پس اطلاع هم دارین که ایشون برای مبارزه با فساد این مجموعه وارد شدن که خداروشکر موفق هم بودن. پس اختلاس های میلیاردی این شرکت شما رو ناراحت نکرده.؟! و ناراحتی شما از حواشی مسخره ایی هست که باندهای مافیایی دزدها برای این آقا ساختن.... دزدی و فساد غوغا کرده یکی هم مبارزه میکنه باید به هر طریقی، دروغ و جو سازی و... گوشه گیرش کرد. نگران دزدی ها و اختلاس های میلیاردی باشین. لطفا اگر خودتون دست به کار نمیشین حداقل جلو دیگران رو نگیرین بنده خدا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
1
بیژن چگنی رئیس هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس هم حتما نمی شناسید؟ دست بردارید بابا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین