پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
بعد از انتقال پادشاه عربستان به بیمارستان، رسانه‌های مختلف از وخامت اوضاع جسمانی ملک سلمان خبر دادند. کارشناسان معتقدند که احتمال زنده ماندن ملک سلمان کمتر از ۱۰ ٪ است و ممکن است در عرض دو هفته دیگر یا بیشتر فوت کند.
شعار سال: آژانس بین‌المللی GTN۲۴ وخامت جدی اوضاع جسمانی «ملک سلمان بن عبدالعزیز آل‌سعود» پادشاه عربستان سعودی را میان سکوت دربار سلطنتی و کتمان اطلاعات واقعی درباره وضعیت وی، فاش کرد.

این آژانس بین‌المللی اعلام کرد که کارشناسان معتقدند که احتمال زنده ماندن ملک سلمان کمتر از ۱۰ ٪ است و ممکن است در عرض دو هفته دیگر یا بیشتر فوت کند.

در این گزارش آمده است که اوضاع جسمانی ملک سلمان وخیم است و این درحالی است که نگرانی‌های شدیدی در خاندان حاکم در عربستان سعودی به وجود آمده است.

در این گزارش آمده است که «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی برای به دست آوردن وفاداری بسیاری از اعضای خانواده سعودی برای جانشینی پدرش با مشکل بزرگی مواجه است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۷۱۰۴۴۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین