پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
دیپلمات ارشد پاکستانی خواستار کاهش فشار تحریمی بر مردم افغانستان شد.
شعار سال: وزیر کابینه پاکستان در امور خارجه خواستار کاهش تحریم‌های غرب علیه افغانستان تحت حکومت طالبان شد و گفت که عملکرد اساسی اقتصاد افغانستان نباید به خطر بیفتد.

حنا ربانی کهر در گفتگو با روزنامه ولت آلمان که روز پنجشنبه منتشر شد گفت: انزوای اقتصادی افغانستان این کشور را به سمت فروپاشی اقتصادی سوق می‌دهد. اگر کشور در بانکداری بین المللی قفل شود و دارایی‌های خارجی آن مسدود بماند، این اتفاق خواهد افتاد. ما نباید قحطی را ترویج کنیم.

ربانی گفت: خروج نیرو‌های غربی از افغانستان که آلمان نیز در آن دخالت داشت، عواقب جدی داشت، زیرا پیش از آن راه حلی از طریق مذاکره صورت نگرفت. وی از آلمان خواست تا نقش سیاسی فعالی در کاهش تحریم‌ها ایفا کند.

وی با بیان اینکه حمایت اقتصادی برای کمک به مردم افغانستان ضروری است، گفت: در شرایط کنونی، ادامه گرسنگی در افغانستان و خطر سقوط اقتصادی در این کشور ایده خوبی نیست.

او افزود: چطور است که آمریکا ۳ تریلیون دلار برای جنگ خرج کرد، اما امروز حتی ۱۰ میلیارد دلار برای زنده ماندن افغانستان ندارد؟ من این رفتار را درک نمی‌کنم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا، تاریخ انتشار:۹ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۹۹۷۹۶، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
0
منافع آمریکا در کمک کردن به افغانستان نیست حتما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین