پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
انتصابات سیاسی و حضور پر رنگ سیاسیون در مدیریت اجرایی و همچنین حضور گروه‌هایی از نهاد‌های خاص در جریانات اصلی اقتصادی، دو آفت مسلم انقلاب اسلامی، ایران و تمدن اسلامی- ایرانی ماست. به بهانه‌های مختلف و ادله‌های صدمن یک غاز از انقلاب میراث خواهی می‌کنند و طلبکارند و با دنیایی چسب به میز‌های مدیریتی چسبیده اند. قصد کنار کشیدن و نان به بازوی خود خوردن را هم ندارند. چه جایی بهتر از پست‌های دولتی و سیاسی در یک کشور انقلابی. داستان امروز ما هم بشکل خاص بر علامه دکتر ضرغامی تمرکز دارد. چنان از هرکول تاریخ سازی کرد و از خودش تعریف، که کل میراث فرهنگی کرمانشاه بل ایران، انگشت به دهان و حیران ماندند؟ آقای ضرغامی عزیر، واقعا حضور امثال شما چقدر از سرعت توسعه بخش‌های تخصصی کم می‌کند؟ آشنایی کامل داریم که انسان با وجدانی هستید، قضاوت با خودتان. ضمنا به فردی که آن اطلاعات غلط درباره هرکول را به شما داده است بگویید که آیا اطلاع دارند یک بخشی از این مجسمه تخریب و سرقت شده است؟
شعار سال: ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی: اومده اینجا، لشگر اسکندر، دیده کرمانشاه همه پهلوانن، اینم برا اینکه کم نیاره یه مجسمه «هرکول» زده گفته آقاماهم هستیم؛ اینو راهنما‌های ماباید بگن که عمرا این چیزا رو بلد نیستن بگن.

مهدی شادکام، پژوهشگر مطالعات ایرانشناختی و میراث فرهنگی با انتشار این ویدیو نوشته:

«بله بلد نیستند، چون این مجسمه برای دوره سلوکی-اشکانی است و حدودا ۱۵۰ سال بعد از حمله اسکندر ساخته شده.»
تعداد بازدید : 12
تعداد بازدید : 13
مهندس ضرغامی در بیستون در بررسی مشکلات آثار تاریخی! طرف انگلیسیش آب کشید! فقط آهنگ ماه عسل قرار داده شده در انتهای کلیپ را مورد توجه قرار دهید! وضعیت خیلی خرابه، یک نفر نیست که اقدام به یادداشت برداری و پیگیری دستوراتی نماید که ضرغامی از روی سلیقه شخصی می‌دهد؟! نظرتان درباره جمع مدیریتی همراه چیست؟
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
گیر دادید به ضرغامی ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین