پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۸۱۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
رئیس سازمان دامپزشکی مدعی شده است که بعد از شش سال، صادرات مرغ به عراق از سر گرفته خواهد شد. باید از ایشان پرسید که این صادرات با کیلویی چند دلار صورت می‌گیرد؟ در داخل کشور مرغ را کیلویی حدودا دو دلار می‌فروشند، آیا صرف عراقی حاضر است از شما مرغ دو دلاری خرید کند؟ منتظر توضیحات و شفاف سازی شما هستیم.
شعار سال: سید محمد آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی کشور اعلام نموده که بعد از ۶ سال که صادرات مرغ، پر مرغ، تخم مرغ، جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار به کشور عراق ممنوع شده بود، با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم صادرات همه محصولات مرغداری به عراق آزاد شده است. وی دلیل رفع ممنوعیت را سلامت فضای تولید طیور کشور خواند و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته همکارانم، کشور ما سبزِ سبز است.

آقامیری با اشاره به مهار موفقیت آمیز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور، گفت: دنبال این هستیم که پنج بیماری را به طور کامل ریشه کن کنیم و این امر مشارکت و کمک همه دستگاه‌ها را می‌طلبد. رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بخش دیگری از این برنامه با اشاره به شیوع بیماری تب کریمه کنگو یا CCHF در ماه‌های اخیر، اظهار کرد: برای مقابله با این بیماری یک ستاد مرکزی تشکیل داده‌ایم و شیب افزایش مبتلایان بسیار کند شده است.

وی درباره جدیدترین آمار مبتلایان به تب کریمه کنگو گفت: نزدیک به ۶۰ نفر مبتلا به این بیماری داریم و متأسفانه پنج نفر بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند.
 
باید از ایشان پرسید که صادرات مرغ به عراق با کیلویی چند دلار صورت می‌گیرد؟ در داخل کشور مرغ را کیلویی حدودا دو دلار می‌فروشند، آیا صرف عراقی حاضر است از شما مرغ دو دلاری خرید کند؟ منتظر توضیحات و شفاف سازی شما هستیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۵۱۲۰۹۸۹۸، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
سوال قشنگی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین