پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
حساب نمایندگی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در ژنو امروز در توئیتی نوشت، «مدت مسئولیت اسماعیل بقایی هامانه به عنوان سفیر و نماینده ایران در سازمان‌های بین‌المللی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲ پایان یافت. تا رسیدن علی بحرینی، جانشین وی، مهدی علی آبادی به عنوان کاردار موقت مسئولیت این نمایندگی را برعهده خواهد داشت.»
شعار سال: ماموریت اسماعیل بقایی هامانه به عنوان نماینده ایران در سازمان‌های بین‌المللی در ژنو پایان یافت و علی بحرینی جایگزین او خواهد شد.

 حساب نمایندگی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در ژنو امروز در توئیتی نوشت: «مدت مسئولیت اسماعیل بقایی هامانه به عنوان سفیر و نماینده ایران در سازمان‌های بین‌المللی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲ پایان یافت. تا رسیدن علی بحرینی، جانشین وی، مهدی علی آبادی به عنوان کاردار موقت مسئولیت این نمایندگی را برعهده خواهد داشت.»

گفتنی است که علی بحرینی، سفیر و نماینده جدید ایران در سازمان بین‌المللی در ژنو پیش از این در سمت‌های رئیس اداره حقوق بشر وزارت امور خارجه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آدیس آبابا و سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه آفریقا، به خدمت مشغول بوده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۳۰ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۷۷۷۴۱۶، www.tasnimnews.com . 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین