پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: سیستم نرم افزاری سامانه ملی حقوق و دستمزد آماده شده است و در حال انجام اقدامات مربوط به استقرار شبکه‌ای آن هستیم.

شعارسال: جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی درباره سامانه ملی حقوق و دستمزد، اظهار کرد: براساس قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شده است که سامانه جامع حقوق و دستمزد را طراحی کند.

وی ادامه داد: در این سامانه کلیه پرداختی کارکنان دولت ثبت می‌شود و برای دستگاه‌های نظارتی قابلیت دسترسی دارد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی بیان کرد: برنامه ششم توسعه دولت را مکلف کرد  تا در سال اول اجرای این برنامه، سامانه ملی حقوق و دستمزد را نهایی کند.

انصاری اضافه کرد: دولت تدوین این سامانه را به سازمان امور اداری استخدامی محول کرده است.سیستم نرم افزاری این سامانه آماده شده است و در حال انجام اقدامات مربوط به استقرار شبکه‌ای آن هستیم تا دستگاه‌ها دسترسی داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر در مدت مقرر شده نتوانستیم شبکه این سامانه را آماده کنیم اطلاعات را به صورت ماه به ماه از دستگاه‌ها می‌گیریم و روی لوح فشرده اعمال می‌کنیم تا شبکه برقرار شود و مستقیما در آن سامانه قرار بگیرد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تاکید کرد: تمامی کسانی که از خزانه دولت حقوق می‌گیرند، حقوشان در این سامانه درج می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 11 دی 96، کد خبر:6383312 ، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین