پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
بر همین اساس سراغ شاگرد قدیمی خود یعنی «محمد علی الحسینی» هم رفته اند و از وی خواسته اند که در گفتگویی رسانه ای با روزنامه سعودی الحیات، ایران را مقصر این حادثه اعلام کند.


شعارسال: «محمد علی الحسینی» روحانی نمای لبنانی است که ارتباط وی با سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی (موساد) دو سال پیش ثابت شود و بر همین اساس توسط نیروهای امنیتی لبنان بازداشت و مدتی در زندان بود.

وی تاکنون بارها و بارها با موضع گیری هایی علیه شیعیان، جمهوری اسلامی، خط مقاومت و بخصوص حزب الله لبنان، خوش خدمتی خود به اربابان اسرائیلی و سعودی خود را ثابت کرده است.
او هر ساله نیز به عربستان سعودی سفر کرده و با مقامات مختلف این کشور دیدار و گفتگوهایی انجام می دهد. سازمان اطلاعات سعودی وی را مأمور تخریب وجهه خط مقاومت کرده و او هم که عشق و علاقه خاصی به شهرت دارد، به این دستور اربابانش لبیک گفته است.

هفته گذشته پایگاه خبری شیعه آنلاین تصاویری از وی منتشر کرده که بر سر قبر یهودیان صهیونیست حاضر شده بود.

اکنون و با افزایش فشارهای بین المللی علیه رژیم آل سعود بخاطر افتضاحات اخیرش در مدیریت حج، سعودی ها ناچارا برای کاهش فشار چند روزی است که شروع به فرافکنی کرده و سعی می کنند توپ را در زمین جمهوری اسلامی ایران بیاندازند و ایرانی را مقصر حادثه منا معرفی کنند.

بر همین اساس سراغ شاگرد قدیمی خود یعنی «محمد علی الحسینی» هم رفته اند و از وی خواسته اند که در گفتگویی رسانه ای با روزنامه سعودی الحیات، ایران را مقصر این حادثه اعلام کند.

وی هم در این گفتگو مدعی شد که ایران تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به حج اعزام کرد تا مراسم حج امسال را بهم بزنند!

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت شیعه آنلاین، تاریخ انتشار: 6 مهر 1394، کد خبر: 29179، www.shia-online.ir

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین