پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۰۳۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
در حالیکه با تایید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران 2 پروژه بزرگ زیرگذر استادمعین و گیشا متوقف شده است، شهردار تهران همچنان اصرار به تکذیب توقف پروژه های عمرانی دارد.

شعارسال : در حالیکه از چندین ماه پیش شهروندان شاهد توقف عملیات عمرانی در چند پروژه بزرگ شهری بودند، شهردار تهران این توقف ها را تکذیب کرد و گفت: هیچ پروژه ای متوقف نشده است.

وی همزمان بازدید خود را از چند پروژه در حال تکمیل آغاز کرد و وعده افتتاح در آینده ای نزدیک داد. اما در عین حال پیروز حناچی، معاون فنی و عمرانی او خبر توقف 2 پروژه زیرگذر استادمعین و گیشا را تایید کرد.

او در مورد علت توقف پروژه زیرگذر استاد معین، داشتن معارض و انجام بدون مطالعه پروژه را علت دانست و در مورد زیرگذر گیشا نیز منابع مالی را سد راه تکمیل پروژه عنوان کرد.

وی با اشاره به توقف ساخت پروژه‌ زیرگذر‌ گیشا‌ در بزرگراه‌ شهید چمران‌ گفت: علت‌ اصلی‌ توقف‌ این پروژه تأمین‌ نشدن منابع‌ مالی است‌.

معاون فنی و عمرانی‌ شهردار‌ تهران‌ با اشاره به اینکه این پروژه‌ دارای‌ پیمانکار و مشاور‌ است‌، بیان کرد: تکمیل این پروژه به 28 میلیارد تومان‌ اعتبار نیاز دارد‌.

وی با بیان اینکه‌ این پروژه تا حدودی پیشروی داشته است‌،گفت: علی‌رغم‌ اینکه‌ از خیابان‌ هیچ اقدامی قابل رؤیت‌ نیست ولی بخش‌هایی از آن ساخته شده است.

معاون فنی و عمرانی‌ شهردار‌ی تهران‌ با بیان اینکه اگر مطمئن‌ باشیم‌ منابع مالی تأمین می‌شود، بعد از عید شروع به تکمیل‌ می‌کنیم‌، گفت: اما اگر منابع نداشته باشیم‌ شاید روش خود را تغییر دهیم‌.

حناچی در پایان خاطرنشان کرد: طرحی که برای زیرگذر‌ گیشا تهیه شده مبتنی بر جمع‌آوری پل گیشا است که البته این کار هم به شرط‌ داشتن اعتبارات عملیاتی می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی- خبری تیتر شهر ، تاریخ انتشار: 20 دی 1396، کدخبر: 60105، www. titreshahr.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین