پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید زیر ساخت اینترنتی شده است که تصاویر با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شعارسال : به گزارش خبرنگارحوزه فناوری های نوین، شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار بالایی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این کشور‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند..

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید ساده‌ترین زیر ساخت اینترنتی شده است که تصاویری با کیفیت بالا را در استان‌های کشور برای مردم فراهم می‌کند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه فناوری های نوین؛ در خصوص این زیر ساخت اینترنتی اظهار کرد: دیدن تصاویر ویدیویی و یا دسترسی به آرشیو‌ آنها برای تمام مردم مهم است و گاهی اوقات پیش می‌آید که نمی‌توان آنتن تلویزیونی را در یک مکان وصل کرد، در همین زمان این زیرساخت اینترنتی به کمک می‌آید و تصاویر با کیفیتی خوب را در اختیار تمام مردم قرار می‌دهد.

دسترسی به آرشیو تمام برنامه ها به کمک فناوری های نوین

وی با اشاره به اینکه شرکت او چندین محصول دانش‌بنیان در حوزه ویدیویی تولید کرده است، گفت: یکی از محصولات دانش‌بنیان ما پخش زنده است، این محصول وظیفه دارد تصاویر زمینی را از دوربین مستقیم دریافت کند و در بستر شبکه‌ای ارسال کند، همراه با این زیرساخت به راحتی می‌توانید برنامه های زنده تلوزیونی را از طریق اینترنت و به صورت زنده مشاهده کنید.

این مدیر دانش‌بنیان تصریح کرد: گاهی اوقات پیش می‌آید که بخواهیم به آرشیو ویدیویی گذشته دسترسی پیدا کنیم و فیلم‌ها یا تصاویری که در گذشته به طور مستقیم پخش شده باشند را پیدا کنیم و مجددا آن‌ها را ببینیم، بر همین اساس سیستم دسترسی به محتوای آرشیو فراهم شده است و کاربران می‌توانند به راحتی همراه با این سرویس دانش‌بنیان محتوای آرشیو شده گذشته را ببینند و فیلم مورد نظر خود را از میان آن پیدا کنند.

وی با بیان اینکه تمام این سرویس‌ها و زیرساخت‌ها به یک مغز متفکر احتیاج دارند، گفت: اولین محصولی که شرکت ما آن را ساخت میانه افزاری بود که به عنوان مغز متفکر سیستم ارتباط میان مخاطبین و نرم‌افزار را برقرار می‌کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیشتر استان‌های کشور به این سیستم مجهز شده‌اند و می‌توانند با هر سرعت اینترنتی که داشته باشند به تصاویر و ویدیو‌های زنده و یا آرشیو شده دسترسی پیدا کنند اما مبنای ساخت این سرویس برای بیمارستان‌ها و هتل ها بوده است و امروزه اکثر این مراکز در سطح کشور از این سیستم بهره می‌برند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 21 دی 1396، کدخبر: ۶۳۹۵۳۷۱، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین