پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۸۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: هیچ تقاضایی مبنی بر تعیین یک مکان برای تجمعات قانونی از سوی مسؤولان در این باره به شورای شهر ارائه نشده است.

شعار سال: سجاد خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وجود فضای میدان‌گاهی برای تجمعات مردمی موجب تقویت پیوندهای اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا قرار است، پروژه سبزه‌میدان نیز به صورت پلازا ( میدان عمومی) ساخته شود، تصریح کرد: ایجاد چنین فضایی کمک شایانی به برگزاری مراسم‌های ملی-مذهبی و جشن‌های مردمی در مناسبت‌‌های مختلف کرده و در سایر ایام کمک حال شهر خواهد بود که مردم بتوانند در آنجا گردهم بیایند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان همچنین درباره جانمایی محلی برای اجتماعات مردمی نیز گفت: البته تا کنون هیچ تقاضایی مبنی بر تعیین یک مکان برای تجمعات قانونی از سوی مسؤولان در این باره به شورای شهر ارائه نشده است.

وی با اشاره به اینکه به طور طبیعی، صدور مجوز تجمع‌ها به شهرداری و یا شورای شهر ارتباطی ندارد و این مجموعه در حد وسع خود و در چارچوب وظایف مدیریت شهری برای ارائه خدمات مطلوب و ایجاد فضاهای عمومی طرح‌های شهری را اجرایی می‌کند، گفت: اگر مسؤولان چنین درخواستی داشته باشند، این موضوع با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله استانداری، فرمانداری و مسکن و شهرسازی می‌تواند انجام شود، اما فعلا شورای شهر تکلیف و ضرورتی برای ورود به این مسأله را ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 21دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۲۱۰۰۰۴۷۰، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
مسلما اگه فضایی اختصاص پیدا کنه این مراسمات با نظم هرچه تمام تر برگزار میشه
ا.ح75
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
با اینکه تقاضا نشده ولی بهتره خود شهرداری یه فضایی اختصاص بده
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین