پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
ولی‌الله افخمی‌راد خبرداد که به جای او،"علی نمکی"، مدیرکل دفتر امور ذخائر و سرمایه گذاری سازمان تأمین ‌اجتماعی به سمت معاون اقتصادی و برنامه ریزی این سازمان منصوب شده است.

شعارسال: معاون سابق اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی خبرداده که به دلیل بازنشسته بودن از سمت خود کناره گیری کرده واکنون به عنوان مشاور رئیس این سازمان در اموراقتصادی مشغول به فعالیت  است.

ولی‌الله افخمی‌راد، رئیس سابق سازمان توسعه تجارت ایران، ابتدای آبان ماه سال قبل و با حکم سید تقی نوربخش، رئیس فعلی سازمان تامین اجتماعی به عنوان معاون اقتصادی این سازمان منصوب شده بود.

وی، خبرداد که به جای او،"علی نمکی"، مدیرکل دفتر امور ذخائر و سرمایه گذاری سازمان تأمین ‌اجتماعی به سمت  معاون اقتصادی و برنامه ریزی این سازمان منصوب شده است.

ازقرار معلوم،باگذشت دو ماه از انتصاب علی نمکی، همچنان جای گزینه جایگزین افخمی راد در سمت معاونت اقتصادی و برنامه ریزی در پایگاه رسمی اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی خالیست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار 4 بهمن 96، کد خبر:2111495 ، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین