پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه زیر سوال بردن مدیران پیشین تصریح کرد: مسلما رویکرد دادستان تهران و قوه قضاییه به موضوع زیر سوال بردن مدیران قابل احترام بود .

شعار سال: دکتر سیدهادی بهادری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتایج عملکرد شهرداری تهران متعاقبا به مردم اعلام می شود گفت: با توجه به اینکه مدیریت شهر تهران از جمله مدیریت های سخت است به نظر می رسد شهردار و مجموعه تیم مدیریتی شهرداری در حال آنالیز شرایط و بررسی سیستم های مالی و ابهامات موجود هستند. بررسی و اجرای پروژه های آتی، انتخاب کارفرمایان و پیمانکاران و ایجاد شفافیت مالی در خصوص هزینه های گذشته وآینده شهرداری موضوعاتی است که توسط شهردار تهران دنبال می شود تا نتایج آن متعاقبا به اطلاع عموم مردم شهر برسد.

بعیداست در ماه های آتی پروژه قابل توجهی در شهر اجرا شود

وی با تاکید بر انجام فعالیت های روتین در شهرداری تهران، اجرای پروژه های شهری را منوط به عوامل مختلفی از جمله تصویب بودجه در شورای شهر دانست و دراین باره اظهارداشت: هر چند پنج ماه از حضورآقای نجفی در شهرداری گذشته اما کماکان فعالیتها درحال انجام است؛ هیچ زباله ای روی زمین نمانده و لکه گیری های آسفالت خیابان ها در حال انجام است! نمی توان انتظار داشت که پروژه های زیرساختی و بزرگ در چند ماه اجرا شود. بعید می دانم در ماه های آتی پروژه قابل توجهی در شهر تهران اجرا شود چراکه شهرداری منتظر تصویب بودجه در شورای شهر برای تکمیل و انجام پروژه های شهری در سال آینده است.

بررسی معایب مدیریت های قبلی از اختیارات قوه قضائیه و دادستانی است

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه زیر سوال بردن مدیران پیشین تصریح کرد: مسلما رویکرد دادستان تهران و قوه قضاییه به موضوع زیر سوال بردن مدیران قابل احترام بود. هرچند که ثابت کردن و شفاف سازی موارد مختلف در مدیریت های سابق قابل توجه است اما شفاف سازی در صورتی قابل احترام است که مستند و با احترام به آرامش اذهان عمومی صورت بگیرد.

بهادری اضافه کرد: افراط وتفریط در هر موضوعی ناپسند است چراکه مردم بهترین قضاوت کنندگان هستند. ماندن در گذشته و ایراد گرفتن از مدیران سابق نه تنها به پیشبرد اهداف خدماتی مدیران کمک نمی کند بلکه توجه به تجربیات مدیران گذشته را نیز به چالش می کشد، از این رو بررسی معایب گذشته به شرط قانونی رفتارکردن و قانونی مطرح کردن ایرادی ندارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته پایگاه خبری افکار نیوز ، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1396، کدخبر: 708624،www.afkarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین