پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۱۰۷۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: بسیاری از واحد‌های دانشگاهی برای دانشجویان برتر امتیازی را قائل می‌شوند تا بتوانند یک روز زودتر از سایر دانشجویان انتخاب واحد کنند.

شعار سال: مهدی ملک محمدی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در خصوص انتخاب واحد تعدادی از دانشجویان این دانشگاه یک روز پیش از شروع رسمی زمان انتخاب واحد توضیح داد: بسیاری از واحد‌های دانشگاهی برای دانشجویان برتر امتیازی را قائل می‌شوند تا بتوانند یک روز زودتر از سایر دانشجویان انتخاب واحد کنند.

ملک محمدی ادامه داد: برای تشویق دانشجویان و انگیزه برای سایر دانشجویان جهت ترغیب به درس خواندن این اتفاق در واحد دماوند چندین ترم است اتفاق می‌افتد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با بیان اینکه در گروه حقوق انجمنی به نام انجمن حقوق داریم که مدیر گروه تعدادی از دانشجویان را جذب کرده و فعالیت‌های خوبی انجام می‌دهند افزود: با هدف ایجاد انگیزه و اینکه دانشجویان بیشتری جذب شوند با درخواست مدیر گروه و تشویق برای فعالیت‌های بیشتر اعضای این انجمن نیز بنا شد همراه با دانشجویان ممتاز به انتخاب واحد بپردازند.

وی اظهار داشت: تعداد ۳۷ نفر از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد عضو این انجمن هستند که با تایید مدیر گروه و شرط بر فعالیت در انجمن موافقت کردیم همراه با دانشجویان ممتاز انتخاب واحد کنند که تعدادی از همین دانشجویان نیز جز دانشجویان ممتاز محسوب می‌شوند.

ملک محمدی با اشاره به اینکه این موضوع صرفا جهت تشویق و ترغیب دانشجویان ممتاز و فعال بوده است گفت: شرایط پیش آمده باعث شد برخی دانشجویان این را یک تبعیض تلقی کنند در حالی که هیچ تبعیضی وجود ندارد و همه ظرفیت را در روز اول قرار نمی‌دهیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تصریح کرد: در این روز فقط تعدادی از ظرفیت انتخاب واحد باز شد و از روز یکشنبه که روز اول انتخاب واحد است ظرفیت اصلی سایت را باز میکنیم تا دانشجویان به انتخاب واحد بپردازند.

وی با بیان اینکه، چون دانشجویان از این موضوع خبر ندارند و فرض را بر تبعیض گذاشتند موجی از اعتراضات و واکنش‌های رسانه‌ای شروع شد افزود: کار انجام شده برای تشویق دانشجویان از لحاظ قانونی مشکلی ندارد و بسیاری از واحد‌های دانشگاهی برای دانشجویان ممتاز خود این کار را می کنند و برای دانشجویان با معدل بالای ۱۷ مرسوم است.

ملک محمدی با اشاره به اینکه تشویق صورت گرفته برای دانشجویان انجمن حقوق حقی از حقوق سایر دانشجویان ضایع نخواهد کرد افزود: این تشویق برای تعداد ۳۷ نفر از دانشجویان در میان قریب به ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان گروه حقوق صورت گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 8 بهمن 96، کد مطلب: 663024، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین