پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
تعلل در انجام وظیفه, عدم به کار گیری تجهیزات مورد نیاز در رفع ترافیک ناشی از بارش برف و عدم برنامه ریزیهای لازم از روزهای گذشته از مواردی است که بیانگر عملکرد نامطلوب مدیریت شهری در مواجهه با موضوعی به نام بارش برف است!

شعار سال: تعلل در انجام وظیفه, عدم به کار گیری تجهیزات مورد نیاز در رفع ترافیک ناشی از بارش برف و عدم برنامه ریزیهای لازم از روزهای گذشته از مواردی است که بیانگر عملکرد نامطلوب مدیریت شهری در مواجهه با موضوعی به نام بارش برف است! جالب است با بودجه سی میلیارد تومانی برف روبی همچنان سطح بسیاری از خیابان های شهر قابل تردد نیست و تجهیزات برف روبی نیز در بسیاری از از مناطق برف گیر تهران مستقر نشده است. این وضعیت بیانگر آن است که شهرداری تهران با یک برف غافلگیر شد.

صدیف بدری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری بارش برفی که می توانست برای مردم شادی آور باشد را به تجربه تلخی تبدیل کرد گفت: بارش برف به عنوان هدیه الهی آن هم بعد از کاهش نزولات آسمانی در سال های اخیر خبر خوشی برای مردم چشم انتظار برف درپایتخت بود. هواشناسی نیز از هفته قبل اطلاع رسانی کامل و شفافی در این زمینه داشت به نحوی کهاعلام کرده بودمناطق شمالی کشور تا بیست درجهوتهران تا ده درجه سردتر شده و کاهش دماخواهد داشت. لذا از ایجاد برودت هوا، بارش برف و کولاک خبر داده بودند از این رو با توجه به حجم اطلاع رسانی های انجام شده امیداوار بودیم تا نیروهای شهرداری با آمادگی تمام بارش برفی که آرزوی شهروندان است را به خوبی مدیریت کنند.

وی درخصوص زیان های ناشی از ناکارآمدی مدیریت شهری اذعان داشت: آنچه از شب گذشته به جا مانده خسارت هایی به درختان به عنوان سرمایه های طبیعی شهر تهران است که برای شهری که تنها به تعداد انگشتان دست هوای پاک دارد بسیار لازم وضروری است. درختان افتاده و شاخه های شکسته ای که هم به لحاظ منابع طبیعی ضرر و زیان است و هم خساراتی به خانه ها واتومبیل های مانده در راه مردم وارد کرده همه و همه از نمونه مواردی است که نشان از عدم مدیریت و آماده نبودن شهرداری برای مواجهه با بارش برف دارد.

بدری با اظهار تعجب از بودجه برف روبی و عدم کارآمدی آن در یک شب خاطر نشان کرد: علی رغم اعلام عضو شورای شهر جناب آقای فراهانی مبنی بر اختصاص 30 میلیارد تومان بودجه برف روبی و دریافت پول به صورت تمام و کمال از سوی پیمانکاران جای تعجب دارد شهرداری قادر به جمع کردن برف در یک روز با این بودجه کلان نیست؟ اگر تهران تمام زمستان برف می بارید با چه مسائل وچالش هایی مواجه می شدیم!؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان درباره عملکرد شهرداری تهران بیان داشت: تعلل در انجام وظیفه، عدم به کار گیری تجهیزات مورد نیاز در رفع ترافیک ناشی از بارش برف و عدم برنامه ریزی های لازم از روزهای گذشته از مواردی است که بیانگر عملکرد نامطلوب مدیریت شهری در مواجهه با موضوعی به نام بارش برف است! جالب است با بودجه 30 میلیارد تومانی برف روبی همچنان سطح بسیاری از خیابان های شهر قابل تردد نیست و تجهیزات برف روبی نیز در بسیاریاز مناطق برف گیر تهران مستقر نشده است. این وضعیت بیانگر آن است که شهرداری تهران با یک برف غافلگیر شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 بهمن 96، کد مطلب: 1641741: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رسوا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
جالبه واقعا 30 میلیارد تومن به دانشگاه ها بدید توسط دانشجو ها دستگاهی میسازن اصلا برف نشینه تو بزرگراه ها
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین