پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه طرح اشتغال روستایی در استان گیلان اجرا می‌شود گفت: تمامی اشخاص حقوقی ساکن روستاها می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

شعار سالمحمود ایزددوست عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال دغدغه تمامی مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: طرح اشتغال فراگیر تحت عنوان طرح تکاپو و طرح اشتغال روستایی در استان گیلان اجرا می‌شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان طرح روستا تعاون و طرح تشکیل توسعه عمران شهرستانی را از طرح‌های در حال اجرا در استان گیلان دانست و افزود: طرح تشکیل سهامی عام، طرح کارورزی و طرح مشاغل خانگی در راستای ایجاد اشتغال در استان گیلان دنبال می‌شود.

ایزددوست با تاکید بر اینکه طرح اشتغال روستایی با هدف ایجاد اشتغال در روستا و جلوگیری از مهاجرت از روستاها در استان دنبال می‌شود تصریح کرد: سهم استان گیلان از اعتبارات طرح اشتغال روستایی در کشور 308 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه 154 میلیارد تومان از اعتبار مذکور از منابع صندوق توسعه ملی و 154 میلیارد تومان از منابع بانک‌ها تامین می‌شود خاطرنشان کرد: تمامی اشخاص حقوقی ساکن روستاها می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه افراد حقیقی غیردولتی روستاها می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند اظهار داشت: این اعتبار به منظور ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای با جمعیت زیر 10 هزار نفر پرداخت می‌شود.

ایزددوست با بیان اینکه شهروندان با ثبت نام در سامانه "کارا" می‌توانند متقاضی دریافت این تسهیلات باشند تصریح کرد: در هر کدام از شهرستان‌های استان گیلان کارگروهی فنی به‌منظور بررسی درخواست این تسهیلات تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه بانک کشاورزی، پست‌بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید بانک‌های عامل پرداخت این تسهیلات هستند افزود: تلاش است موانع موجود در راستای پرداخت این تسهیلات در شهرستان‌ها برطرف شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه بازپرداخت این تسهیلات با یک سال تنفس صورت می‌گیرد تصریح کرد: بانک‌ها موظف هستند با سند املاک روستایی و سفته به‌عنوان ضامن به متقاضیان تسهیلات مذکور را پرداخت کنند.

ایزددوست با بیان اینکه امسال 23 میلیارد و 200 میلیارد تومان به‌منظور ایجاد مشاغل خرد و خانگی در استان گیلان ابلاغ شده است تصریح کرد: بانک ملی، بانک تجارت و بانک رفاه در این طرح مشارکت دارند.

وی با تاکید بر اینکه این اعتبار مابین دستگاه‌های ارائه کننده مجوز نظیر میراث فرهنگی و جهادکشاورزی توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: تاکنون 33 درصد از اعتبارات ابلاغ شده ویژه مشاغل خرد و خانگی در استان گیلان به بانک‌ها پرداخت شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 11بهمن 96، کدمطلب:281670، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
کلیس صنایع تبدیلی هست که به وسیله اونا میتونیم روستایی ها رو توانمند کنیم
مثل سبزیجات دارویی و ...
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین