پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مسئولان و پیگیری نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با جدیت و بدون ملاحظه با پدیده شوم زمین‌خواری در استان برخورد شود.

شعارسال: محمدعلی پورمختار در سفر به استان کرمان اظهار داشت: طبق قانون افراد خاطی در زمینه تصرف اراضی دولتی باید پاسخگو باشند تا در نهایت اقدامات لازم در جهت بازپس‌گیری این زمین‌ها صورت گیرد یا اینکه این موضوع با توضیحات لازم به‌صورت مستند به قوه قضائیه ارجاع شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 بیان کرد: اگر با پدیده زمین‌خواری مقابله‌ای صورت نگیرد، در آینده‌ای نه چندان دور حتی در زمینه تولید غذا هم با مشکل مواجه می‌شویم.

پورمختار افزود: موضوع تصرف اراضی دولتی ارتباط مستقیم با محیط زیست و حیات انسان دارد و حفظ آن با حیات بشری پیوند خورده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مسئولان و پیگیری نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دستگاه‌های مسئول باید با این اقدام به‌صورت جدی مقابله و بدون ملاحظه با خاطیان در این زمینه برخورد کنند.

رئیس کمیسیون اصل 90 با اشاره به اشراف کامل بر فضای کار در استان کرمان خاطرنشان کرد: لازم است از نزدیک این موارد را مورد بررسی و پیگیری قرار دهیم و مذاکراتی با مسئولان استان صورت بگیرد تا تصمیمات شایسته‌ای گرفته شود.

پورمختار تصریح کرد: اعتقاد ما این است که این دولت و دولت‌های گذشته تکلیف قانونی، شرعی و انسانی خود می‌دانند که با جدیت و بدون ملاحظه با پدیده شوم زمین‌خواری برخورد کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2شهریور1394، کدخبر: 838176: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین