پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
بسياری از شرکت های تجاری از دانش و اطلاعات فنی کافی برای دفاع از خود در برابر حملات سايبری برخوردار نيستند.

شعارسال: نتایج بررسی های موسسه هیسکاکس نشان می دهد علیرغم تشدید حملات هکری و آسیب های اقتصادی شدید این حملات هنوز هزاران شرکت تجاری در دنیا آمادگی لازم برای دفاع از خود در برابر حملات مذکور را ندارند.

این نتیجه گیری حاصل گفتگو با مدیران ارشد 4000 شرکت در آمریکا، انگلیس، اسپانیا، آلمان و هلند است و نشان می دهد سه چهارم این شرکت ها به شدت در حوزه امنیت سایبری آسیب پذیر هستند.

45 درصد از پاسخ دهندگان از وقوع حداقل یک حمله سایبری در سال 2017 خبر داده اند و دو سوم آنها گفته اند دو حمله یا تعداد بیشتری حمله بر علیه شان رخ داده است. هدف بیشتر این حملات شرکت های خدمات مالی، دولت ها و بخش مخابرات بوده است.

در تنها 13 درصد از شرکت های انگلیسی و امریکایی متخصصان سایبری زبده برای دفاع از حملات سایبری وجود داشته اند و این رقم در مورد هلند تنها 7 درصد بوده است. بر این اساس می توان انتظار داشت در آینده حملات سایبری کماکان به شکلی موفقیت آمیز بر علیه شرکت های تجاری ادامه یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری اقتصاد ایران ، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396 ، کدخبر: 1099598 ، www.econews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
این مشکلات در ایران هم کم یا بیش به وجود میاد که باید توسط شرکت های امنیتی امنیت سایبری این شرکت ها تامین بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین